۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین تقوا بهترین گنج و محکمترین پناهگاه است
کد خبر: ۱۱۶۱۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

حجت الاسلام سید ابوتراب موسوی:

تقوا بهترین گنج و محکمترین پناهگاه است

حجت‌الاسلام سید ابوتراب موسوی: به راستى که تقوا بهترین گنج و محکمترین پناهگاه و عزیزترین عزّت و اقتدار است ، نجات هر گریزنده‏اى (از هلاکت و دوزخ) و امید هر جوینده‏اى و پیروزى هر چیره‏جویى در تقواست ، نمازگزارن را به رعایت تقوا دعوت کرد.

تقوا بهترین گنج و محکمترین پناهگاه است
به گزارش صبح قزوین ، حجت‌الاسلام سید ابوتراب موسوی در نماز جمعه شهرستان آبیک که در مسجد ولیعصر (عج ) این شهر برگزار شد ، با تبریک ولادت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) و گرامیداشت هفته کرامت ؛ این روزهای فرخنده را به مسلمانان ونمازگزاران تبریک گفت.
وی با اشاره به حدیث امام علی (ع) که می فرمایند: به راستى که تقوا بهترین گنج و محکمترین پناهگاه و عزیزترین عزّت و اقتدار است، افزود:  نجات هر گریزنده‏اى (از هلاکت و دوزخ) و امید هر جوینده‏اى و پیروزى هر چیره‏جویى در تقواست و همه نمازگزارن را به رعایت تقوا دعوت می نمایم.
موسوی با اشاره به جنایات صهیونیست ها در فلسطین ؛ و یادآوری کشتار فلسطینیان در سپتامبر 1970 که به فرمان ملک حسين پادشاه اردن صورت گرفته بود و همچنین کشتار اردوگاه صبرا و شتیلا که در سپتامبر 1982 صورت گرفت این فجایع را محکوم کرد.
و آن را ننگی برای سران اعراب دانست که از این فجایع حمایت کردند و در حال حاضر نیز از برپایی جنگ علیه سوریه حمایت می کنند.
وی با اشاره به صحبتهای امام خمینی (ره) که ریشه گرفتاری مسلمانان را اختلافات قومی و قبیله ای، دخالت بیگانگان و بی عرضگی حکام منطقه می دانستند؛ اضافه کرد: در حال حاضر نیز بسیاری از کشورهای منطقه که همسو با کشورهای غربی هستند و برای برپایی جنگ از آنها حمایت می کنند و حتی حاضرند منابع مالی آنها را تامین کنند .
امام جمعه شهرستان آبیک اضافه کرد : علت خشم کشورهای غربی در مساله سوریه ؛سه دهه ایستادگی این کشور در برابر اسراییل می باشد و آنچنان از این مقاومت ترس و واهمه دارند که فریاد جنگ سر می دهند و مسئله ی حملات شیمیایی در سوریه را دستاویز قرار داده و بهانه می کنند.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان