۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین هیچ توجیهی برای نادیده‌گرفتن قوانین در برگزاری انتخابات وجود ندارد
کد خبر: ۱۱۵۸۸۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۲۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فرماندار شهرستان البرز:

هیچ توجیهی برای نادیده‌گرفتن قوانین در برگزاری انتخابات وجود ندارد

فرماندار شهرستان البرز گفت: هیچ توجیهی برای نادیده گرفتن قوانین در برگزاری انتخابات وجود ندارد وایجاد شرایط لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات نیازمند اعتماد سازی است.

هیچ توجیهی برای نادیده‌گرفتن قوانین در برگزاری انتخابات وجود ندارد
به گزارش خبرنگار سیاسی  صبح قزوین ، هفتمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان البرز با حضور فرماندار شهرستان البرز مسئولین کمیته‌های این ستاد و اعضا هیئت نظارت شهرستان در محل فرمانداری البرز برگزار شد.
رضا عسگری، فرماندار شهرستان البرز در این جلسه ضمن تاکید بر رعایت عدالت انتخاباتی از سوی متولیان امر گفت: تسلط و اشرافیت مجریان انتخابات به قوانین و مقررات اجازه نمی‌دهد خدشه‌ای به برگزاری آن وارد شود.
وی در ادامه افزود: احزاب و فعالان سیاسی در چارچوب قوانین کشور و ضوابط تعیین شده با نگاه به حفظ امنیت ملی می‌توانند به فعالیت‌های خود ادامه دهند.
عسگری ادامه داد: هیچ توجیهی برای نادیده گرفتن قوانین در برگزاری انتخابات وجود ندارد وایجاد شرایط لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات نیازمند اعتماد سازی است، لذا نقش مجریان و ناظران انتخابات به عنوان حافظان آرا مردم در این میان بسیار پراهمیت است.
وی ابراز کرد: تمهیدات و زیرساخت‌های لازم در شهرستان از هم اکنون جهت برگزاری انتخابات پرنشاط پیش بینی شده است تا بتوانیم از امکانات موجوداستفاده بهینه نمائیم.
وی در پایان این جلسه فرماندار شهرستان البرز یادآور شد: مجموعه فرمانداری به عنوان مجری انتخابات مسئولیت سنگینی را به عهده دارد و ما با حرکت بر مدار قانون از حضور افرادی که بتوانند در برگزاری انتخابات پرشور یاری رسان باشند، استقبال می‌کنیم.
انتهای پیام/2002


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان