۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین بعد از شکست دادن تیم ملی ایران گریه کردم/ از هیچکس دلگیر نیستم
کد خبر: ۱۱۵۸۷۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۲۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مهماندوست:

بعد از شکست دادن تیم ملی ایران گریه کردم/ از هیچکس دلگیر نیستم

سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندو آذربایجان با تاکید بر اینکه از هیچ یک از مسئولان فدراسیون ایران دلگیر نیست گفت: بعد از پیروزی تیم ملی آذربایجان برابر ایران دلم شکست و گریه کردم چرا که عاشق ایران هستم.

بعد از شکست دادن تیم ملی ایران گریه کردم/ از هیچکس دلگیر نیستم
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، رضا مهماندوست افزود: جام‌جهانی با شیوه‌ای که چند سالی است رایج شده جذابیت‌های زیادی دارد و باعث شده نوع دیگری از مبارزات این رشته را شاهد باشیم که می تواند باعث افزایش علاقمند این رشته در سطح جهان شود.

سرمربی ایرانی تیم تکواندو آذربایجان ادامه داد: این دوره با حضور هشت تیم برتر دنیا در سطح فنی خوبی برگزار شد. گروه A با حضور ایران، آذربایجان، بلژیک و ازبکستان بسیار گروه سختی بود. مسابقات سنگین و نفسگیری را شاهد بودیم و با تجربه ای که داشتم می دانستم که باید برای موفقیت به لحاظ آمادگی جسمانی و فنی در بهترین شرایط راهی مکزیک شویم و برگ برنده ما بدنهای سرحل و قدرتمند و از طرفی مدیریت در بازی بود. ضمن اینکه اعضای تیم تمرینات سختی را پشت سر گذاشته بودند و می خواستند که همه تیم ها را با اختلاف زیاد شکست دهند.

وی در مورد تنها باخت این تیم در این مسابقات برابر ایران گفت: ما برای هر بازی برنامه خاصی طراحی کرده بود که در بازی نخست برابر ایران اعضای تیم مدیریت بازی رو به جنگ با تیم ایران عوض کردن و با وجود اینکه من بارها هشدار داده بودم احساساتی شدن بعنی باخت و در برابر ایران در مرحله گروهی این اتفاق افتاد. تغییر تاکتیکی باعث شد اهداف من در این دیدار اجرایی نشود.

مهماندوست ادامه داد: در بازی دوم تکواندوکاران ما از همان باخت درس گرفتند که باید برنامه های من را اجرایی کنند و همگی قسم خوردن که تاکتیک مخصوص را در زمین بکار ببرند. در مبارزه دوم اگر در یک مورد اشتباه نمی کردند ایران با اختلاف سی امتیاز قبل از پایان وقت قانونی بازنده می شد.

بهترین مربی جهان در بخش دیگری به سخنان خود گفت: این اولین حضور تیم آذربایجان در مسابقات جام جهانی بعد از تغییر شیوه برگزاری بود و ما سه تیم ایران، ازبکستان و کره جنوبی که همین چند ماه قبل عنوان قهرمانی جهان را در روسیه کسب کرده بودند را با اختلاف زیاد شکست دادیم. همچنین در پیکار با بلژیک با حضور سه قهرمان جهان به اسامی «آرن کوک»، «جواد آچوب» و «محمد کتبیل» و یک وزن هفت تیم ملی آلمان به پیروزی دست يافتیم.

این مربی ایرانی در پاسخ به این سئوال که آیا در بازی فینال به دنبال اثبات اشتباه فدراسیون تکواندو ایران در تصمیم چند سال اخیر خود بودید یا خیر گفت: نه من دیگر از دست کسی دلگیر نیستم و فقط می خواستم وظیفه ای که در تیم آذربایجان بر عهده من داشتم را به بهترین شکل انجام دهم. بعد از باخت ایران دلم شکست و گریه کردم. من عاشق ایرانم و دوستان بسیار خوبی در تکواندو دارم .

مهماندوست در پایان در مورد اینکه آیا هنوز به مربیگری در تیم ملی ایران علاقمند است یا خبر گفت: علاقه خود را به مربیگری در تیم ملی ایران پنهان نمی کنم ولی کادر فنی فعلی تیم ملی ایران مربیان کاربلد و بسیار خوبی هستند که با وجود آنها نیازی به من نیست.

رضا مهماندوست تاکنون سه بار با عنوان بهترین مربی جهان و دو بار عنوان بهترین مربی آسیا را کسب کرده که غیر از همین مورد که با تیم آذربایجان در مکزیک به دست آورد، در سایر موارد در مقام سرمربیگری تیم ملی ایران به این مهم دست پیدا کرده است.

انتهای پیام/7008

منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان