۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین استان قزوین رتبه یازدهم کنکور سراسری کشور را به دست آورد
کد خبر: ۱۱۵۸۵۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۲۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

​مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

استان قزوین رتبه یازدهم کنکور سراسری کشور را به دست آورد

استان قزوین با درصد قبولی ۴۱/۹ در تمام گروه های (تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و زبان) بعد از تهران در جایگاه یازدهم کشور قرار گرفت.

 استان قزوین رتبه یازدهم کنکور سراسری کشور را به دست آورد
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: با برگزاری آزمون سراسری مراکز علمی دانشگاهی در کشور، استان قزوین توانست به سه پله صعود ، رتبه یازدهم کشور را به دست آورد.

وی افزود: طبق رتبه بندی سازمان سنجش کشور استان قزوین با درصد قبولی 41/9 در تمام گروه های (تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و زبان) بعد از تهران در جایگاه یازدهم کشور قرار گرفت، این در حالی است که نسبت به سال گذشته با 3پله صعود همراه بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: این موفقیت حاصل زحمات و تلاش های حوزه معاونت آموزش متوسطه استان و نیز رؤسا، معاونین و کارشناسان آموزش متوسطه مناطق، مشاوران، مدیران و دبیران مدارس می باشد، از تلاش های همه تقدیر و تشکر می گردد.

وی در ادامه تأکید کرد: البته کسب این موفقیت قابل توجه است، لیکن باید سعی و تلاش همگان بر این اساس باشد تا بتوانیم جزو 5 استان برتر کشور قرار بگیریم، البته رسیدن به این هدف مستلزم برنامه ریزی دقیق و مبتنی بر اصول نوین آموزشی و جدیت در آموزش است.

انتهای پیام/7003

منبع: روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان