۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین پرونده بیش از ۵ هزار معلول قزوینی به مجتمع‌های بخش خصوصی واگذار شده است
کد خبر: ۱۱۵۸۵۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۱۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون توانبخشی بهزیستی استان قزوین:

پرونده بیش از ۵ هزار معلول قزوینی به مجتمع‌های بخش خصوصی واگذار شده است

معاون توانبخشی بهزیستی استان قزوین از واگذاری بیش از ۵ هزار پرونده معلولان به مجتمع‌های بخش خصوصی خبر داد.

پرونده بیش از ۵ هزار معلول قزوینی به مجتمع‌های بخش خصوصی واگذار شده است
علیرضا وارثی، معاون توانبخشی بهزیستی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: بیش از 5 هزار پرونده معلولان به مجتمع‌های بخش خصوصی واگذار شده است.

وی در ادامه افزود: در راستای سیاست‌های دولت مبنی بر ارائه خدمات کمی و کیفی مستمر به معلولان و تشویق افراد حقیقی و حقوقی در بخش غیر دولتی جهت مشارکت در امور معلولان، سازمان بهزیستی اقدام به واگذاری پرونده‌های معلولان تحت پوشش به بخش غیردولتی نموده است.

وارثی در ادامه با اشاره به اهداف اجرای این فعالیت عنوان کرد: کاهش تصدی‌گری دولت، سهولت دسترسی معلولان به خدمات، تسریع خدمات رسانی، به روز رسانی اطلاعات پرونده‌ها و توانمندسازی معلولین با مشارکت بخش غیردولتی از جمله اهداف واگذاری پرونده‌های توانبخشی معلولان، سالمندان و بیماران روان مزمن به بخش غیر دولتی است.

وی در ادامه بیان کرد: این مراکز شامل مراکز توانبخشی و مجتمع‌های خدمات بهزیستی غیر دولتی و کلینیک‌های مددکاری و مراکز توانبخشی می‌باشند.

معاون توانبخشی بهزیستی استان قزوین عنوان کرد: از تعداد 5 هزار و 647 پرونده، 3 هزار و 518 پرونده به مراکز با یارانه و دو هزار و 129 پرونده به مراکز بدون یارانه به 15 مرکز واگذار شده که موجب اشتغال 45 نفر فراهم شده است.

وی بیان کرد: نظارت بر حسن اجرای قوانین و انجام فعالیت‌های مراکز یا موسسات طرف قرار داد در سطح استان بر اساس دستورالعمل سازمان توسط شهرستان‌های تابعه و ستاد صورت می پذیرد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان