۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین "محمد رسول‌الله" و "شاهزاده روم" همچنان پیشتاز فروش گیشه
کد خبر: ۱۱۵۸۲۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۱۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

صدر فروش گیشه

"محمد رسول‌الله" و "شاهزاده روم" همچنان پیشتاز فروش گیشه

"محمد رسول(ص)" در هفته گذشته به فروش ۳۷۲ میلیون و ۱۲۹ هزار تومانی رسید و با این حساب آخرین ساخته مجید مجیدی همچنان در صدر فروش گیشه قرار دارد.

"محمد رسول‌الله" و "شاهزاده روم" همچنان پیشتاز فروش گیشه
به گزارش سرویس فرهنگی  صبح قزوین ، بیش از 3 ماه از اکران «محمد (ص)» می گذرد و این فیلم در هفته گذشته فروش 372 میلیون و 129 هزار تومانی داشت که با این مبلغ فروش کل «محمد (ص)» 13 میلیارد و 241 میلیون تومانی شده است.

«محمد (ص)» به فروش 13 میلیارد تومانی رسید

«محمد (ص)» از محاصره مسلمانان در شعب ابی‌طالب آغاز و داستان فیلم به پیش از تولد پیامبر اسلام باز می‌گردد. در این فیلم مخاطب شاهد وقایعی است که پیش از تولد پیامبر اسلام تا 12 سالگی ایشان را در بر می‌گیرد.

از جمله بازیگران این فیلم می توان به علیرضا شجاعی نوری در این فیلم نقش «عبدالمطلب» پدر‌بزرگ پیامبر (ص)، مهدی پاکدل «ابوطالب» عموی پیامبر (ص)، محسن تنابنده «ساموئل» تاجر یهودی، مینا ساداتی مادر پیامبر (ص)، ساره بیات، حلیمه و پانته‌آ مهدی نیا نقش «فاطمه بنت اسد» همسر ابوطالب اشاره کرد.

«شاهزاده روم» همچنان پیشتاز

«شاهزاده روم» هم که از 13 آبان اکران شد، طی هفته گذشته فروش 329 میلیون و 247 هزار تومانی داشت و در مجموع این انیمیشن به فروش  یک میلیارد و 570 میلیون تومان رسیده است.

هادی محمدیان کارگردانی «شاهزاده روم» را بر عهده داشت؛ انیمیشنی که به زندگی مادر امام زمان (عج) می پردازد. این اثر در حقیقت داستان عاشقی و دلدادگی پرنسسی مسیحی و پاکدامن به نام ملیکا را روایت می‌کند که از تبار پدر، از نوادگان یشوعا وصی حضرت عیسی و از تبار مادر نواده قیصر روم است.

این انیمیشن سینمایی در کشورهای عربی از جمله لبنان، عراق، کویت و حتی ساحل عاج اکران شده و مورد استقبال مردم این کشورها نیز قرار گرفته است.

«جامه‌دران» 609 میلیون تومانی شد

«جامه دران» حمیدرضا قطبی که تنها 21 روز است که روی پرده نقره ای  سینماها رفته هم در هفته گذشته فروش 131 میلیون و 844 هزار تومانی داشت و در مجموع این فیلم تاکنون به فروش 609 میلیون و 233 هزار تومان رسیده است.

در خلاصه این فیلم آمده است: «داستان فیلم سه اپیزودی «جامه‌دران»، درباره زنی به نام شیرین است که در مراسم ختم پدرش به روابط جدیدی در زندگی او پی می‌برد و حقایقی تازه را کشف می‌کند.»

مهتاب کرامتی،باران کوثری،‌ مصطفی زمانی،‌ پگاه آهنگرانی، افسر اسدی، محمود بهروزیان، فرزانه نشاط‌خواه و الهام نامی از جمله بازیگران «جامه دران» هستند.

«شیفت شب» 399 میلیون تومانی!

«شیفت شب» نیکی کریمی طی هفته گذشته به فروش 127 میلیون و 880 هزار تومانی رسید و در مجموع توانست طی 14 روز اکران به فروش 399 میلیون و 569 هزار  تومانی دست یابد.

این فیلم روایت زنی به نام ناهید است که در خیابانهای تهران به دنبال شوهرش می‌گردد تا راز زندگی‌شان را کشف کند.

محمدرضا فروتن، لیلا زارع، سحر قریشی، امیرحسین آرمان، ترلان پروانه، اکبر رحمتی، روح‌الله محرابی، سعیده عرب، شایان خلیلی، امیر آقایی، گوهر خیراندیش، یاس نوروزی در «شیفت شب» به ایفای نقش پرداخته اند.

فروش 398 میلیون تومانی «پدر آن دیگری»

«پدر آن دیگری» یدالله صمدی هم طی یک هفته گذشته فروش 38 میلیون و 869 هزار تومانی داشت که در مجموع فروش این فیلم به 389 میلیون و 515 هزار تومان رسید.

در خلاصه این فیلم آمده است: «مادری عاشق و پدری ...؟»

حسین یاری، هنگامه قاضیانی، شمسی فضل اللهی، ثریا قاسمی، اکبر عبدی، محمد سادات ابهری، فریده سپاه منصور، جمشید مشایخی، مریم سعادت، رامونا شاه و افشین نخعی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

«ناهید» 129 میلیون تومانی شد

«ناهید» آیدا پناهنده هم طی هفته قبل به فروش 39 میلیون و 881 هزار تومانی رسید و با این رقم مجموع فروش این فیلم 129 میلیون و 550 هزار تومان شد.

«ناهید» روایتی از زندگی زنی با همین نام است که در دوراهی قرار گرفته و سعی می کند زندگی خود را سر و سامان دهد.

ساره بیات، پژمان بازغی، نوید محمد زاده، پوریا رحیمی سام، نسرین بابایی، میلاد حسین پور، فریبرز زیده سرایی، محمد رضا راد، مهرداد بخشی، فریده دریامج، عباس آستانه، ابوذر جلالی، کهن قنبریان، سیامک مظفری، سینا ناظمی، امیر مهدی صفت، مریم شعبانی، مسعود بدر طالعی، فاطمه مظلوم در این فیلم ایفای نقش کرده اند.

«چهارشنبه 19 اردیبهشت» به ارزش 516 میلیون تومان

«چهارشنبه 19 اردیبهشت» وحید جلیلوند طی هفته گذشته 37 میلیون و 552 هزار تومان فروش داشت و فروش کل این فیلم نیز به رقم 516 میلیون و 894 هزار تومان رسید.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است:« یک آگهی غیر متعارف در بخش نیازمندی های روزنامه همشهری، جمعیت کثیری را در روز مشخصی به خیابان می کشد. دخالت پلیس قائله را علی الظاهر پایان می دهد اما... »

از جمله بازیگران این فیلم می توان به نیکی کریمی، امیرآقایی، شاهرخ فروتنیان، برزو ارجمند، آفرین عبیسی، سعید داخ، کتانه افشاری نژاد، میلاد یزدانی، سحر احمدپور، حشمت آرمیده، وحید جلیلوند، سحر احمدپور، میلاد یزدانی اشاره کرد.

«این سیب هم برای تو» به ارزش 107 میلیون تومان

«این سیب هم برای تو» سیروس الوند در هفته قبل به فروش 35 میلیون و 332 هزار تومانی رسید که باعث شد مجموع فروش این فیلم به رقم 107 میلیون و 977 هزار تومان برسد.

در خلاصه فیلم آمده است:  «داستان دو دختر جوان است که با هم دوست هستند و در حالی که یکی از آنها نامزد دارد، رابطه عاشقانه ای بین نامزد دختر با دوست او برقرار شده است.»

پژمان بازغی، چنگیز جلیلوند، رعنا آزادی ور، پریناز ایزدیار و امیر علی دانایی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

«بازگشت لوک خوش شانس» با 93 میلیون تومان پول!

«بازگشت لوک خوش شانس» مجید کاشی فروشان هم طی یک هفته به فروش 20 میلیون و 57 هزار تومان و در مجموع به فروش 93 میلیون  و 103 هزار تومان رسید.

قدرت‌الله ایزدی ، فتحعلی اویسی، سیاوش خیرابی از جمله بازگیران فیلم کاشی فروشان هستند.

«نهنگ عنبر» 6 میلیارد تومانی!

فروش هفتگی «نهنگ عنبر» سامان مقدم هم 15 میلیون و 107 هزار تومان و فروش کل آن 6 میلیارد و 947 میلیون تومان است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «ارژنگ صنوبر مردی پنجاه ساله است که همراهش می شویم تا تجربه های متفاوت و پیچیده اش از عشق و مصائبی که در زندگی دچارش می‌شود را برایمان بازگو کند... »

رضا عطاران، مهناز افشار، ویشکا آسایش، هانیه توسلی، رضا ناجی، نادر سلیمانی، امیرحسین رستمی، حسین سلیمانی، امید روحانی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

«ارغوان» 209 میلیون تومانی شد

«ارغوان» امید بنکدار و کیوان علیمحمدی هم طی یک هفته به فروش 5 میلیون و 839 هزار تومان و در مجموع به فروش 209 میلیون و 586 هزار تومان رسیده است.

مهتاب کرامتی، مهدی احمدی، شقایق فراهانی، آزاده صمدی، الهام کردا، یاسمین پازوکی و با حضور نسیم ادبی، رابعه مدنی، مریم بوبانی و با معرفی مرتضی اسماعیل کاشی در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

«دو دوست» به ارزش 207 میلیون تومان

«دو دوست» محمد بانکی هم طی یک هفته گذشته  5 میلیون و 113 هزار تومان فروش و در مجموع به فروش 207 میلیون و 353 هزار تومانی رسید.

حمید عسکری، الهام حمیدی، سحر قریشی، اشکان بانکی، رضا بانکی، پوراندخت مهیمن و محمد بانکی در این فیلم بازی کرده اند.

فروش 36 میلیون تومانی «مبارزان کوچک»

فروش هفتگی «مبارزان کوچک» داود اطیابی 2 میلیون و 150 هزار تومان و فروش کل آن به رقم 36 میلیون و 430 هزار تومان رسیده است.

خلاصه داستان: قصه این فیلم از آنجا شروع می شود که چند سارق خطرناک و حرفه ای با لباس های مبدل و به صورت انیمیشن دو بعدی کتیبه ای را از موزه ملی می دزدند و قصد خروج از کشور را دارند.در ادامه داستان کتیبه به دست چند کودک و نوجوان در شمال کشور می افتد و این کودکان با یکدیگر عهد می بندند که تا رسیدن پلیس از کتیبه دفاع کنند. همین باعث می شود که بچه ها از تمام وسایل خود به عنوان سلاح استفاده کنند و این مسائل ایجاد طنز موقعیت می کند.

یوسف صیادی، شراره رخام، مهران رجبی، نعیمه نظام دوست، شهاب عباسی، سیاوش مفیدی و مژگان ترانه - بازیگران خردسال: : سید علیرضا اطیابی، وانیا ستوده، آرمان یعقوبی و ستاره صادقی بازیگران این فیلم به شمار می روند.

«قندون جهیزیه» به ارزش یک میلیارد تومان فروخته شد

«قندون جهیزیه» علی ملاقلی پور طی یک هفته به فروش یک میلیون و 344 هزار تومان و در مجموع به فروش یک میلیارد و 337 میلیون تومان رسید.

خلاصه داستان: عطا و معصومه در خانه ای مستأجرند، موعد اجاره آنها پایان یافته اما می خواهند در خانه بمانند.

صابر ابر، نگار جواهریان، مصطفی ساسانی، حسن عباسی، وحید نفر، حیدر زرقومی، اکبر عبدی، افسانه چهره آزاد، کریم اکبری مبارکه بازیگران این فیلم هستند.

با 349 میلیون تومان «360 درجه» بزنید!

«360 درجه» سام قریبیان نیز در هفته گذشته به فروش 573 هزار تومان و در مجموع به فروش 349 میلیون و 553 هزار تومان رسید.

خلاصه داستان: «راز و رمز حقیقی جهان در آن چیزی است که آشکار است، نه پنهان.»

میلاد کی مرام، امیر آقایی، ناصر آقایی، حبیب اسماعیلی، پریناز ایزدیار، میترا حجار، رضا رویگری، بهاره رهنما، حسین سلیمانی، سام قریبیان، احسان کرمی، بابک کریمی، علیرضا آرا، حامد مدرس در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

«مردن به وقت شهریور» به ارزش یک میلیارد تومان

«مردن به وقت شهریور» هاتف علیمردانی طی یک هفته به فروش 391 هزار تومان و در مجموع به فروش یک میلیارد و 359 میلیون تومان رسید.

خلاصه داستان: سینا چند ماه بیشتر برای قبولی در کنکور فرصت ندارد. از یک سو بنیاد متزلزل خانوادگی و از سوی دیگر آشنایی او با یک جوان خیابانی عاشق موسیقی ماجراهایی را برای او رقم میزند.

حمید فرخ‌نژاد، هانیه توسلی، نوید لایقی‌مقدم، صبا گرگین‌پور، نازنین بیاتی، مارتین شمعون‌پور، مهراد ماکوئی، پروین ملکی، کتایون سالکی و ترلان پروانه در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

فروش «من دیه‌گو مارادونا هستم» به 447 میلیون تومان رسید

«من دیه‌گو مارادونا هستم» بهرام توکلی هم طی یک هفته به فروش 366 هزار تومان و در مجموع به فروش 447 میلیون و 761 هزار تومان رسید.

خلاصه داستان:  تو می دونی من از چیه مارادونا خوشم میاد؟ از اینکه تو زندگیش هیچوقت واقعیت و رویا براش مرز نداشت، وقتی بازی می کرد با همه وجودش بازی می کرد، پرواز می کرد، بازی نمی کرد، وقتی معتاد شد یه کوه کوکائین می ریخت جلوش د بکش همه چیز و تا تهش می رفت، خودشو لوس نمی کرد… همه اش برای این بود که واقعیت و رویا براش مرز نداشت، اگه هم داشت اون نمی تونست مرزشونو تشخیص بده.

سعید آقاخانی،گلاب آدینه، هومن سیدی، ویشکا آسایش، بابک حمیدیان، جمشید هاشم پور، صابر ابر، مهسا علافر، سارا بهرامی، پانته آ پناهی ها سهی بانو ذوالقدر، علی استادی، میثاق زارع، سجاد تابش/ بازیگران خردسال : محمد امیر مشهدی نصرالله و آوا حکانی بازیگران این فیلم هستند.

«عاشق ها ایستاده می میرند» 19 میلیون تومانی شد

«عاشق ها ایستاده می میرند» شهرام مسلخی هم طی یک هفته به فروش 104 هزار تومان و در مجموع به فروش 19 میلیون و 452 هزار تومان رسید.

خلاصه داستان: رضا یک خبرنگار آزاد است که به طور اتفاقی سرنخ‌هایی از هیوا سرباز عراقی پیدا می‌کند که سال‌ها پیش رضا را در شرایط سخت جنگی نجات داده است. او برای جواب به مسائلی که سال‌هاست از اطرافیانش پنهان کرده عازم عراق می‌شود.

شوان عطوف، سروش صحت، پوریا پورسرخ، لعیا زنگنه، سولین دلپاک، آسو عمر سواره، چریک عبه‌رش، هردی سمیر، کاوه قادر از جمله بازیگران این فیلم هستند.

پاداش 303 میلیون تومانی کمال تبریزی!

«از رییس جمهور پاداش نگیرید!» کمال تبریزی در یک هفته به فروش 54 هزار تومانی و در مجموع به فروش 303 میلیون و 604 هزار تومانی رسید.

خلاصه داستان: یکی از مدیران ارشد به صورت کاملا اتفاقی به سفر حج می‌رود و در این سفر اتفاقاتی برایش می‌افتد که ظاهرش خوشایند نیست، اما همه این اتفاقات ناخوشایند باعث می‌شود به معنا و مفهومی از سفر دست پیدا کند

.

حسن معجونی، آتیلا پسیانی،زنده یاد احمد آقالو، بهمن زرین‌پور، صابر ابر، آشا محرابی ، رضا بهبودی ، روح‌الله حق‌گوی لسان، اصغر نقی‌زاده بازیگران این فیلم هستند.

فروش 33 میلیون تومانی «ماهی سیاه کوچولو»

«ماهی سیاه کوچولو» مجید اسماعیلی هم طی یک هفته به فروش 46 هزار تومانی و در مجموع به فروش 33 میلیون و 436 هزار تومانی رسید.

خلاصه داستان: اگر ناگهان پرنده ها به پرواز درآمدند، یعنی دشمن پشت بوته هاست اما اگر پرنده ای پرید شاید پی دانه ای می رود. جنگجویان خطاکار تنها به پیروزی فکر می کنند پس بدیهی است که به سمت هر جنبشی پشت بوته ها یورش می برند اما جنگجویان خردمند که حواس، درک و عکس العمل شان را یکپارچه کرده اند تفاوت پروازهای دسته جمعی و تنها را می دانند. آنها آگاهی بر نشانه ها را طی آموختن «آئین دلاوری» زیست کرده و می دانند موقعیت پس از پیروزی مهم است نه پیروز شدن.

مریلا زارعی، مصطفی زمانی و همایون ارشادی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.



انتهای پیام/7008

منبع: نسیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان