۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین آیین اختتامیه بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری استان برگزار شد
کد خبر: ۱۱۵۷۹۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۱۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

با حضور دبیر ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری کشور؛

آیین اختتامیه بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری استان برگزار شد

آیین اختتامیه بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری استان و تجلیل از پژوهشگران، طرح‌ها وایده‌های برتر پژوهشی با حضور دبیر ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری کشور در قزوین برگزار شد.

آیین اختتامیه بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری استان برگزار شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، آیین اختتامیه بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری استان و تجلیل از پژوهشگران، طرح‌ها و ایده‌های برتر پژوهشی با حضور دبیر ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری کشور، استاندار قزوین و جمعی از مدیران استان در سالن همایش شهید بابایی دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد.

منوچهر مهرام، رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین و دبیر کل ستاد برگزاری هفته پژوهش استان در این مراسم اظهار کرد: هفته پژوهش فرصتی برای معرفی و عرضه دستاوردهای نوآورانه محققان و به نمایش گذاشتن توانمندی استان به آحاد جامعه است.

وی در ادامه با اشاره به مقدمات و روند برگزاری همایش افزود: برای اجرای این برنامه در استان در قالب 7 کمیته اقداماتی انجام شد و طی مراحلی کمیته داوران در کمیته علمی تشکیل و در جلسات بعدی راهکارها و روش کار تدوین شد.

مهرام خاطرنشان کرد: در ادامه معیارهای ارزیابی طرح‌های برتر تدوین و بعد از اعلام فراخوان، 52 طرح به دبیرخانه کمیته علمی ارسال شد.

دبیر کل ستاد برگزاری هفته پژوهش استان تصریح کرد: طی جلسه‌ای 10 ساعته به همه پژوهشگرانی که طرح‌ها را ارائه کرده بودند فرصت‌های زمانی یکسانی داده شد تا از طرح‌های خود دفاع کنند.

مهرام ادامه داد: هیئت داوران نیز با توجه به معیارهای تعیین شده، طرح‌ها را بررسی و در نهایت به شکل کاملا عادلانه و بی‌طرفانه طرح‌های برتر را انتخاب کردند.

وی با تشکر از همکاری استانداری، هیئت داوران و دستگاه‌های اجرایی در برگزاری مطلوب همایش عنوان کرد: این برنامه به منظور معرفی و تجلیل از همه طرح‌ها، ایده‌ها و پژوهشگران جوان دانشگاه‌های استان و حوزه علمیه برگزار می‌شود.

مهرام بیان کرد: نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار در 26 غرفه با همکاری دستگاه‌های اجرایی و تحقیقاتی استان همچون عرصه صنعت، کشاورزی و آموزش و پرورش برگزار شد.

وی در ادامه عنوان کرد: 5 طرح برتر این نمایشگاه روزهای 23 تا 26 آذر ماه در غرفه استان قزوین در نمایشگاه هفته پژوهش کشور معرفی و در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین در پایان گفت: امیدواریم در سال‌های بعد شاهد حضور پررنگ همه دستگاه‌های استان به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی در این برنامه باشیم.

در ادامه 5 پژوهشگر و فناور برتر استان قزوین (فاطمه نظری خمارکی، دکتر ولی اله رسولی، بنیامین علی محمدی، مهدی دادور و علی مهدوی) معرفی و تجلیل شدند.

گفتنی است، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار استان در روزهای 15 تا 17 آذر ماه سال جاری در سالن ورزشی دانشگاه علوم پزشکی قزوین برپا بود.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

مبین / ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰

این که آرم یه شرکت رب سازی و مواد غذایی هستش! اصلاح کنید خواهشا
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان