۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین اسکان اضطراری بیش از ۴۵۰۰ نفر در راه‌مانده محورهای مواصلاتی استان قزوین
کد خبر: ۱۱۵۷۴۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۱۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

سرپرست ستاد بحران استانداری قزوین عنوان کرد

اسکان اضطراری بیش از ۴۵۰۰ نفر در راه‌مانده محورهای مواصلاتی استان قزوین

در پی بارش شدید برف و کولاک در محورهای مواصلاتی استان قزوین، اتوبان قزوین-زنجان که از شب گذشته مسدود شده بود، به سبب شدت کولاک هم‌چنان مسدود است و بیش از ۴۵۰۰ نفر در راه‌مانده اسکان اضطراری داده شدند.

 اسکان اضطراری بیش از ۴۵۰۰ نفر در راه‌مانده محورهای مواصلاتی استان قزوین
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، رضا گروسی سرپرست ستاد بحران استانداری قزوین دقایقی پیش با اشاره به شدت کولاک در محورهای مواصلاتی استان قزوین اظهار داشت: در پی بارش برف و کولاک شدید در محورهای مواصلاتی استان قزوین شب گذشته برخی محورها از جمله آزادراه قزوین-زنجان، قزوین-رشت و آوج به رزن مسدود شده که به سبب شدت کولاک هم‌چنان مسدود است.

وی بیان کرد: بر اساس آمارهای به دست آمده بیش از 4500 نفر در راه‌مانده اسکان اضطراری و هم‌چنین بیش از 6 هزار بسته غذایی و جیره خشک و 4500 قرص نان در بین مسافران در راه‌مانده توزیع شد.

سرپرست ستاد بحران استانداری قزوین تصریح کرد: نیروهای هلال احمر و راه و شهرسازی از شب گذشته در محورهای مواصلاتی استان حضور داشته و بی‌وقفه در پی انجام عملیات نجات و رهاسازی خودروها و هم‌چنین بازگشایی مسیرها هستند.

گروسی با اشاره به اینکه مسیرهای مسدود شده به‌زودی بازگشایی می‌شود، خاطرنشان کرد: نیروهای راهداری در تلاش هستند تا چند ساعت آینده و کاهش شدت وزش باد تمامی مسیرهای مسدود شده را بازگشایی کنند.

وی عنوان کرد: به رانندگان توصیه می‌کنیم از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در هنگام سفر حتما تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.

سرپرست ستاد بحران استانداری قزوین گفت: بیشترین حجم امدادرسانی در شهرستان قزوین و بیشترین حجم اسکان در راه‌ماندگان در شهرستان تاکستان گزارش شده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان