۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین کتاب‌های حوزه ایثار در کتابخانه‌ها گنجانده شود
کد خبر: ۱۱۵۷۴۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۱۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین:

کتاب‌های حوزه ایثار در کتابخانه‌ها گنجانده شود

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: بایستی کتاب‌هایی با موضوع ایثار و شهادت در همه کتابخانه‌های عمومی استان قزوین گنجانده شود تا آحاد جامعه بیشتر با این فرهنگ آشنا شوند.

 کتاب‌های حوزه ایثار در کتابخانه‌ها گنجانده شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، نشستی بین غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، احسان‌الله لنکرانی معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با مهدی رمضانی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین در دفتر مدیرکل بنیاد برگزار شد.
در این نشست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین پیشنهاد کرد تا کتاب‌هایی با موضوع ایثار و شهادت با هدف ترویج فرهنگ ایثار در کتابخانه‌های عمومی استان قزوین اختصاص دهد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در این نشست گفت: در کتابخانه‌های عمومی استان قزوین، کتاب‌هایی با موضوعات متنوعی است ولی موضوع ایثار و شهادت به صورت اختصاصی وجود ندارد.
وی افزود: با توجه به اینکه در برهه‌ای از زمان قرار گرفتیم که به فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند هستیم، بایستی کتاب‌هایی با موضوع ایثار و شهادت در کتابخانه‌های عمومی استان قزوین گنجانده شود تا آحاد جامعه بیشتر با این فرهنگ آشنا شوند.
حقایق‌پور گفت: بنیاد به همت اداره کل کتابخانه‌ها قزوین تلاش دارد تا کتاب‌هایی با موضوع ایثار و شهادت به صورت اختصاصی در همه کتابخانه‌های استان لحاظ کند که تحقق این موضوع برای نخستین بار در این استان انجام می‌شود.
در این نشست مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین موافقت کرد تا کتاب‌هایی با موضوع ایثار و شهادت را در همه کتابخانه‌ها بگنجاند و بنیاد نیز متعهد شد تا در تهیه و تامین کتاب‌ها در کتابخانه‌ها اقدامات لازم را انجام بدهد.

انتهای پیام/7003

منبع: روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان