۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین تمامی راه های مواصلاتی استان باز است/ حرکت در برخی مسیرها تنها با زنجیر چرخ امکان دارد
کد خبر: ۱۱۵۷۴۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۱۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین:

تمامی راه های مواصلاتی استان باز است/ حرکت در برخی مسیرها تنها با زنجیر چرخ امکان دارد

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین با اشاره به بارش برف در راه های مواصلاتی استان گفت: تمامی راه های مواصلاتی استان باز است.

تمامی راه های مواصلاتی استان باز است/ حرکت در برخی مسیرها تنها با زنجیر چرخ امکان دارد
به گزارش صبح قزوین ، جواد حق لطفی مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین در خصوص وضعیت راه ها و تمهیدات انجام شده توسط این ارگان اظهار کرد: از ساعت 6 صبح امروز (یکشنبه) بارش برف در راه های استان آغاز شد و رفته رفته بارش همه راه های مواصلاتی استان را دربرگرفت.

وی ادامه داد: در گردنه آوج در محور قزوین، آزادراه قزوین-زنجان، گردنه کوهین، محور قزوین-رشت، گردنه بهرام آباد، بارش برف همراه با کولاک و حرکت با زنجیرچرخ و در گردنه طالقان نیز هم اکنون شاهد بارش برف هستیم.

حق لطفی یادآور شد: تمامی راه های مواصلاتی استان باز است و در برخی نقاط با کندی حرکت مواجه هستیم.

وی متدکر شد: حضور این سامانه بارشی در استان تا فردا ادامه خواهد داشت، همه راهداران در سطح استان در پایگاه های راهداری و راهدارخانه ها مستقر هستند و با تمام تجهیزات و امکانات درحال نمک پاشی و برف روبی استان هستند.

حق لطفی به مردم توصیه کرد با توجه به کاهش شدید دما و وقوع پدیده کولاک از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و با سرعت مطمئن حرکت کنند.

وی ادامه داد: سامانه 141 مرکز پیام اداره کل راه و شهرسازی استان نیز 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات همشهریان است، هم استانی ها قبل از انتخاب مسیر حتما با این سامانه تماس گرفته و از مشکل نداشتن جاده اطمینان حاصل کنند.

همچنین آخوندی کارشناس هواشناسی در مورد سامانه بارشی در ساعات آینده بیان کرد: سامانه بارشی که در حال حاضر در سطح منطقه ما فعال است امروز اغلب مناطق استان را سفیدپوش کرد.

وی افزود: پیش بینی می کنیم که این سامانه بارشی تا ظهر فردا همچنان در سطح منطقه ما فعال باشد و در برخی ساعات بارش برف را در سطح منطقه ایجاد کند.

آخوندی ابراز کرد: سامانه بارشی در مناطق کوهستانی و مرتفع با توجه به اینکه همراه با وزش باد شدید است کولاک را با خود به همراه دارد و همچنین در گردنه های استان، راه های مواصلاتی استان پدیده داشتن کولاک را هم پیش بینی می کنیم.
 
وی گفت: از ظهر فردا تا پایان هفته منطقه دارای جوی پایدار خواهد بود و شاهد آسمانی صاف و آفتابی خواهیم بود، فردا با توجه به وزش بادهای شدید شمالی، کاهش دما محسوس خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان