۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین زمان صدور تک‌کارت‌های سرمایه فرهنگیان
کد خبر: ۱۱۵۷۳۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۱۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد

زمان صدور تک‌کارت‌های سرمایه فرهنگیان

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از صدور تک‌کارت‌های سرمایه فرهنگیان تا پایان ماه جاری برای برخی استان‌ها به‌صورت آزمایشی خبر داد و گفت: این طرح طی یک تا دوماه آینده برای سایر فرهنگیان نیز اجرا خواهد شد.

زمان صدور تک‌کارت‌های سرمایه فرهنگیان
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، درباره آخرین وضعیت صدور تک کارت‌های سرمایه فرهنگیان، اظهار کرد: تک کارت فرهنگیان به صورت آزمایشی تا پایان ماه جاری برای برخی استان‌ها صادر می‌شود.

وی افزود: محدودیت تک کارت‌ها در فیلدهای شخصی افراد است. زیرا این کارت‌ها،‌ کارت‌های بانکی هم هستند و باید ملاحظات امنیتی بانک‌ها را هم بر روی آن لحاظ کرد. از سوی دیگر دریافت اطلاعات شخصی افراد کار را به درازا کشانده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از صدور تک‌کارت‌های سرمایه تا پایان ماه جاری برای برخی استان‌ها خبر داد و گفت: این طرح طی یک تا دوماه آینده برای سایر فرهنگیان اجرا خواهد شد.

سی ام شهریورماه امسال بطحایی از تک کارت سرمایه فرهنگیان رونمایی کرد و درباره آن گفته بود: به این کارت چند منظوره به تدریج خدماتی اضافه خواهد شد که امکان اول کارت شناسایی و پرسنلی برای فرهنگیان است. به تدریج خدماتی چون کارت بانکی،‌ کارت تردد، کارت بلیت، کارت بیمه، کارت خدمات رفاهی و کارت تخفیف و عضویت در باشگاه مشتریان نیز به این کارت اضافه می‌شود. البته کارکرد شناسایی این کارت برای همه فرهنگیان، اجباری است اما بهرمندی از سایر خدمات و امکانات آن چون کارت بانکی اختیاری است؛ هرچند تسهیلات عمومی به فرهنگیان چون وام از طریق این کارت ارائه می شود.

انتهای پیام/7008

منبع: ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان