۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین از عدم حضور امام جمعه شهر آبیک تا سردادن شعار "همتی، همتی حمایتت می کنیم"
کد خبر: ۱۱۵۷۲۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۱۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

حاشیه های تودیع و معارفه فرماندار آبیک

از عدم حضور امام جمعه شهر آبیک تا سردادن شعار "همتی، همتی حمایتت می کنیم"

مراسم معارفه سرپرست جدید فرمانداری آبیک با حواشی همراه بود که می‌توان به انتقاد از کف زدن در این مراسم از سوی رئیس دادگستری تا سردادن شعار «همتی، همتی، حمایتت می‌کنیم» و عدم حضور امام جمعه آبیک اشاره کرد.

از عدم حضور امام جمعه شهر آبیک تا سردادن شعار "همتی، همتی حمایتت می کنیم"
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، مراسم معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک که شامگاه شنبه با حضور استاندار قزوین، مسئولان این استان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، قضایی و انتظامی شهرستان آبیک برگزار شد، با حواشی مختلفی همراه بود که می‌توان به انتقاد از کف زدن در این مراسم از سوی رئیس دادگستری تا سردادن شعار «همتی، همتی، حمایتت می‌کنیم» و عدم حضور امام جمعه شهر آبیک اشاره کرد.

در این مراسم پس از تلاوت قرآن کریم و سرود ملی، مجری برنامه از سخنرانان این برنامه دعوت کرد تا پای تربیون قرار بگیرند.

معاون پشتیبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک به نمایندگی از مسئولان این شهرستان، پشت تریبون قرار گرفت.

علیرضا اینانلو خاطرنشان کرد: شهرستان آبیک از موقعیت جغرافیایی مناسبی برخوردار است و در ورودی استان قزوین و نزدیک به پایتخت قرار دارد.

معاون پشتیبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک، تغییرات مسئولان را امری طبیعی ذکر و عنوان کرد: به فرمایش امام خمینی (ره) ریاست‌ها رفتنی بوده و آنچه به جا می‌ماند این است که چه کرده‌ایم و در محضر حق تعالی چه کاره هستیم.

اینانلو، سرپرست جدید فرمانداری شهرستان آبیک را فردی پرتلاش، ارزشی، ولایی، توانمند و متعهد به کار دانست و گفت: دولت تدبیر و امید، نخستین دولتی است که کلمه تودیع را از مراسم معارفه مسئولان برداشت.

امام جمعه شهر خاکعلی که یکی از سخنرانان مراسم معارفه سرپرست فرمانداری آبیک بود در پایان سخنرانی خود خطاب به سرپرست جدید فرمانداری آبیک گفت: از شما درخواست می‌شود بخشدار بشاریات را تغییر ندهید، ایشان از مسئولان شایسته بخش بشاریات هستند که با بیان این جمله، صدای خنده حضار از سالن بلند شد.

البته در بین جمعیت ناگهان صدایی بلند شد که تعدادی از حضار با سر دادن شعار «همتی، همتی حمایتت می‌کنیم» توجه سایر مردم و مسئولان را به خود جلب کردند و پس از پایان مراسم و در محوطه مجتمع فرهنگی و هنری باران نیز تعدادی از شرکت‌کنندگان خطاب به سرپرست جدید فرمانداری شهرستان آبیک شعار «حاج علی، حاج علی حمایتت می‌کنیم» را سر دادند که در جای خود قابل تأمل بود.

زمانی که علی رحمانی سرپرست جدید فرمانداری شهرستان آبیک برای دریافت حکم خود به جایگاه دعوت شد، عده‌ای با کف زدن، این مسئول را تشویق کردند.

کف زدن حضار در مراسم مورد انتقاد شدید رئیس دادگستری قرار گرفت.

کشتن قربانی گوسفند پیش پای سرپرست جدید فرمانداری شهرستان آبیک در مقابل درب ورودی مجتمع فرهنگی و هنری باران یکی دیگر از حواشی این مراسم را به خود اختصاص داد چرا که تاکنون چنین موضوعی در محوطه این مجتمع رخ نداده بود.

نکته جالب این بود که رحمانی سرپرست جدید فرمانداری شهرستان آبیک با درخواست خبرنگاران شهرستان آبیک مبنی بر مصاحبه و پاسخ به سوالات آنان، با روی باز به سوالات پاسخ داد.

گفتنی است، حجت الاسلام سیدابوتراب موسوی امام جمعه شهر آبیک و حجت‌الاسلام عبدالصمد رمضانی امام جمعه موقت این شهر در این مراسم حضور نداشتند که شنیده‌ها حاکی از آن است که نارضایتی از انتصاب سرپرست جدید فرمانداری شهرستان آبیک، دلیل این عدم حضور بوده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان