۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین مراسم بزرگداشت شهید آیت الله سید حسن مدرس و روز مجلس در قزوین برگزار شد
کد خبر: ۱۱۵۶۸۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۱۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

با حضور نماینده ولی فقیه در استان؛

مراسم بزرگداشت شهید آیت الله سید حسن مدرس و روز مجلس در قزوین برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهید آیت الله سید حسن مدرس و روز مجلس با حضور نماینده ولی فقیه در استان قزوین برگزار شد.

مراسم بزرگداشت شهید آیت الله سید حسن مدرس و روز مجلس در قزوین برگزار شد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله سید حسن مدرس و گرامیداشت روز مجلس ظهر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از دانش‌آموزان دبیرستان دکتر حسابی 2 در سالن اجتماعات فرهنگسرا بانو حضرت زهرا(س) قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام مجتبی خسروی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش ناحیه دو قزوین در این مراسم اظهار کرد: این ایام از ارزش بسیار بالایی برخوردار است و جوانان باید قدر این لحظات را بدانند و از آن به شکل شایسته‌ای بهره ببرند.

وی با اشاره به حماسه عظیم عاشورا افزود: امام حسین(ع) در طول 57 سال عمر گرانمایه خویش کارهای بسیار بزرگی را انجام دادند به طوریکه فقط در یک نیم روز از عمر خود در روز عاشورا، حماسه عظیمی خلق کردند که تا به امروز از آن یاد می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش ناحیه دو قزوین تصریح کرد: دانش‌آموزان باید تهذیب نفس و توجه به سخنان رهبری و شناخت ایشان را در برنامه زندگی خود قرار دهند.

خسروی عالی‌ترین وظیفه دانش‌آموزان را شناخت دین مبین اسلام در سایه فرمایشات رهبری عنوان کرد و گفت: هر چیزی که بخواهیم در سخنان مقام معظم رهبری یافت می‌شود و گذشته سرخ ما یعنی امام حسین(ع) و آینده سبز ما یعنی حضرت مهدی(عج) با گوش فرا دادن به کلام رهبری رونق می‌گیرد.

در ادامه میلادی، مدیر دبیرستان دکتر حسابی 2 با تسلیت به مناسبت فرارسیدن روز اربعین حسینی اظهار کرد: امیدواریم در روزهای پایانی ماه صفر توفیق بهره‌مندی از این ایام حاصل شود و ما بتوانیم ره توشه خوبی برداریم.

وی در ادامه افزود: شهید مدرس در زمانه‌ای قیام و بیانات بسیار آتشین و مهمی را مطرح کردند که در اوج خفقان رژیم ستمشاهی رضاخانی بود.

میلادی با اشاره به سخن شهید مدرس که "سیاست ما عین دیانت ما است و دیانت ما عین سیاست، عنوان کرد: این جمله برای همیشه در تاریخ نقش بست و ماندگار شد.

مدیر دبیرستان دکتر حسابی 2 با اشاره به مباحث مطرح شده در خصوص نفوذ و مبارزه با استکبار جهانی خطاب به دانش‌آموزان گفت: شما دانش‌آموزان زمانی می‌توانید مشت محکمی بر دهان استکبار بزنید که همواره به سخنان مقام معظم رهبری توجه کنید و برای موفقیت در عرصه‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی بیش از پیش تلاش کنید.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان