۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین وکیل زنجانی; تمام شرکت های بابک زنجانی در اختیار وزارت نفت است
کد خبر: ۱۱۵۵۹۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

شانزدهمین جلسه دادگاه متهم نفتی

وکیل زنجانی; تمام شرکت های بابک زنجانی در اختیار وزارت نفت است

وکیل بابک زنجانی گفت: برخی در اظهارنظرهای شخصی می گویند مالی به وزارت نفت منتقل نشده است، این اظهارات از لحاظ حقوقی اعتباری ندارد چرا که همه شرکت های موکلم را شرکت نفت اداره میکند.

وکیل زنجانی; تمام شرکت های بابک زنجانی در اختیار وزارت نفت است
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، شانزدهمین جلسه رسیدگی به پرونده بابک زنجانی و دو متهم دیگر پرونده بزرگ فساد نفتی صبح روز شنبه در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب با حضور متهم ردیف اول پرونده و وکلای مدافع و قضاوت قاضی صلواتی آغاز شد.

در این جلسه که هر سه متهم پرونده حضور داشتند قاضی صلواتی در پاسخ به انتقاد وکیل بابک زنجانی به کیفرخواست صادره و قرائت آن در دادگاه گفت: دادسرا وقتی قرار مجرمیت صادرکرد پس از آن کیفرخواست صادر شد و بخشی از صحبت های شما تکراری است. وکیل زنجانی گفت «من یک سال و نیم اجازه ملاقات با موکلم را نداشتم» که قاضی دادگاه گفت «در دادگاه به اندازه کافی پرونده را مطالعه و متهم را ملاقات کرده اید» که رسول کوهپایه زاده وکیل بابک زنجانی دوباره در پاسخ گفت «آیا انصافا اینطور بوده است؟».

وکیل بابک زنجانی گفت: موکل بنده زمانی که بازداشت شد با اختیار و اراده کامل وکالت بلاعزلی را به شرکت ملی نفت ایران داد که اموالش در اختیار شرکت نفت قرار گیرد. برای همین ۱۰۰ یا ۲۰۰ کارشناس در رابطه با ارزیابی اموال موکلم وارد شدند؛ هرچند که ما نسبت به این مورد معترض هستیم اما دادستانی در سرپرستی از اموال موکلم زحمات زیادی کشیده است.

وی افزود: وزارت نفت گفته به اندازه کافی اموال، املاک و زمین داریم و نیازی به املاک زنجانی نداریم. برخی در اظهارنظرهای شخصی می گویند مالی به وزارت نفت منتقل نشده است، این اظهارات از لحاظ حقوقی اعتباری ندارد چرا که همه شرکت های موکلم را شرکت نفت اداره می کند.

انتهای پیام/7008

منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان