۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین «سلام» ايراني به كاربران نرم‌افزارهاي شبكه‌هاي اجتماعي
کد خبر: ۱۱۵۵۸۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نرم‌افزاری متناسب با سبك زندگي ايراني - اسلامي

«سلام» ايراني به كاربران نرم‌افزارهاي شبكه‌هاي اجتماعي

"سلام" برنامه برنامه اندرویدی است که توسط گروهی از برنامه نویسان ایرانی تولید شده و با پشتیبانی از سرورهای قدرتمند خود امکان رقابت با نمونه‌های مشابه خارجی همچون وایبر، واتس اپ و .. را دارا است.

«سلام» ايراني به كاربران نرم‌افزارهاي شبكه‌هاي اجتماعي
به گزارش سرویس فرهنگی  صبح قزوین ، با رشد چشمگیر ارتباطات بر بستر اینترنت و استفاده وسیع از تلفن‌های همراه هوشمند، اپلیکیشن‌های متنوعی در این زمینه تولید شده‌ که بدون تردید با نمونه‌های معروف آن آشنایی دارید، البته کارایی هر یک از برنامه‌های مذکور متفاوت بوده اما در نهایت وظیفه همه آنها ایجاد ارتباط بین مخاطبین به صورت ارسال پیام، صوت، ویدیو و یا حتی تماس صوتی و تصویری می‌باشد.

برنامه اندرویدی که توسط گروهی از برنامه نویسان ایرانی تولید شده است و با پشتیبانی از سرورهای قدرتمند خود امکان رقابت با نمونه‌های مشابه خارجی همچون وایبر، واتس اپ و .. را دارا است.

كاربران تلفن همراه تقريباً هر روز با افزوده شدن يك شبكه اجتماعي جديد غربي به دايره شبكه‌هاي اجتماعي چون وايبر، واتس‌اپ، تلگرام و غيره مواجه مي‌شوند اما حالا يك نرم‌افزار شبكه اجتماعي ايراني از راه رسيده است كه به اعتقاد كارشناسان مي‌تواند جايگزين امن و مناسبي براي سوغات‌هاي غربي مشابه خود باشد.


كار با شبكه‌هاي اجتماعي روزانه بخش قابل‌توجهي از ساعات ما را به خود اختصاص مي‌دهد. در دنيايي كه بايد آن را عصر ارتباطات مدرن نامگذاري كرد نرم‌افزارها و شبكه‌هاي اجتماعي به شكل وسيعي وارد زندگي مردم دنيا شده‌اند و در مختصاتشان مرزهاي جغرافياي را در هم شكسته‌اند.

بسياري از اين شبكه‌هاي اجتماعي سوغات و آورده شركت‌هاي غربي هستند كه با پخش شدن در كشورهاي مختلف دنيا سود كلاني را به جيب مي‌زنند. براي مثال در ايام ماه مبارك رمضان گذشته ايراني‌ها به تنهايي و از طريق خريد استيكر مبلغي حدود 94 ميليون تومان را نصيب نرم‌افزار شبكه اجتماعي تلگرام كردند.

جدا از بحث مادي، عدم تطابق ويژگي‌هاي اين شبكه‌هاي اجتماعي غربي با مدل و سبك زندگي ايراني و اسلامي نيز موضوع ديگري است كه لزوم ايجاد يك جايگزين مناسب ايراني را براي آنها يادآور مي‌شود.

برخي كارشناسان اعتقاد دارند كه تكنولوژي‌هاي وارداتي همواره بهترين محمل‌ها و بسترهاي تهاجم غربي هستند. در اين شرايط يك نرم‌افزار شبكه اجتماعي ايراني از راه رسيده است كه مي‌تواند جايگزين مناسبي براي شبكه‌هاي اجتماعي «وايبر‌»، «تلگرام»‌ و «واتس‌اپ» و غيره باشد.

«سلام» را مي‌توان يكي از شبكه‌هاي اجتماعي ايراني دانست كه نسبت به مشابه ايراني و خارجي خود از اطمينان، پايداري و امنيت بيشتري برخوردار است. اين پيام‌رسان در يك محيط گرافيكي مناسب خدمات مشابه نرم‌افزارهاي شبكه اجتماعي غربي را در اختيار كاربران ايراني قرار مي‌دهد و در عين حال فضايي متناسب با سبك زندگي ايراني - اسلامي دارد.

سلام یک برنامه ارتباطی برای گوشی‌های هوشمند شماست! استفاده از "سلام"ساده بوده و طراحی آن با تاکید بر استفاده روزانه بهینه شده است.

شبکه اجتماعی موبایلی کاملا ایرانی “سلام” حاصل تلاش جمعی از اساتید و دانشجویان ایرانی و پژوهشکده فضای مجازی متین است که تاکنون هفت نسخه آن تست شده و نسخه هفتم و آماده به کار آن همزمان با بزرگداشت سلمان فارسی فعالیت خود را در فضای مجازی آغاز کرد.

“سلام” با قابلیت گرافیکی بالا، سرعت ارسال داده‌ها اعم از عکس و فیلم و پیام، به صورت توامان توانایی‌های تلگرام و اینستاگرام را دارا می‌باشد.

پیام رسان “سلام” همچنین دارای بخش‌های مختلف گفتگوی خصوصی، چت گروهی، اشتراک گذاری تصاویر، امکان کمپین‌سازی و هشتگ‌گذاری، جستجو در بین کاربران و تگ ها و ده‌ها قابلیت دیگر را دارد و به زودی نسخه رایانه‌ای آن نیز عرضه خواهد شد.


در نسخه ۷ این پیام رسان همچنین به مناسبت اربعین حسینی، افزونه ویژه اربعین فعال و امکانات ویژه اربعین شامل نقشه‌های پیاده‌روی اربعین از مرزهای مختلف کشور (شلمچه، چزابه، مهران)، نقشه شهرهای کربلا، نجف، کاظمین، هتل‌های اقامتی، نکات ایمنی سفر، دستورالعمل‌های پیاده‌روی، معرفی اماکن زیارتی کربلا و نجف، زیارتنامه جامع در سفر شامل زیارت عاشورا، زیارت اربعین، اذن دخول حرم‌های شریفه، دعای توسل، دعای کمیل، دعای ندبه، زیارت وارث، زیارت امین الله و… بارگذاری شده است.

دریافت نشانی دانلود و اطلاعات بیشتر درباره این سامانه از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۵۸۶۸ امکان پذیر است.

نرم افزار پیام رسان سلام را می توان از طریق لینک های زیر دریافت و فعال کرد:

http://salamup.com/sp7.apk

http://www.arbaeensalam.ir

 انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان