۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین عده ای با ساختن چهره جدید از امام سعی دارند انقلاب را از راه اصلی خود منحرف کنند
کد خبر: ۱۱۵۵۸۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

کوچک زاده:

عده ای با ساختن چهره جدید از امام سعی دارند انقلاب را از راه اصلی خود منحرف کنند

کوچک زاده با اشاره به بازگو کردن خاطرات و حرفهای جدیدی از امام راحل سعی دارند، انقلاب را از راه خود منحرف کنند، اظهار داشت: مردم می دانند برای چه قیام کرده اند و ختطرات و حرفهای دروغین عده ای آن ها را از راه انقلاب جدا نخواهد کرد.

عده ای با ساختن چهره جدید از امام سعی دارند انقلاب را از راه اصلی خود منحرف کنند
به گزارش سرویس فرهنگی  صبح قزوین ، کوچک زاده در جمع بسیجیان شهرستان آبیک در همایش شکوه همبستگی بسیجیان ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک با اشاره به این که هیچ گاه ملت ایران از تهدیدها هراسی ندارد، بیان داشت: امروز در عرصه های مختلف نظامی ملت بسیجی ما پنجه به پنجه دشمن هستند، در عرصه سوریه شما شاهد هستید هر روز پیکر شهدای مدافع حرم را تشییع می کنند.

وی با اشاره به این که کسی که پیرو ولایت و شهادت است، از جنگ نمی ترسد، گفت: امروز ما از جنگ نمی ترسیم و تنها ترس ما از نفوذ دشمن در انقلاب است و از این می ترسیم که عده ای با اسم امام، اهداف امام راحل را واژگون نمایش دهند.

کوچک زاده با اشاره به این که خطر در اینجاست که انقلاب و اهداف مقدس امام را تحریف کنند و وارونه به مردم نشان دهند، با طرح سوالی اظهار داشت: این سوالی است که ما باید از خود بپرسیم این انقلاب برای چه بود و بعد از پیروزی انقلاب در توطئه های مختلف شهید شده است، این روزها صحبت ها زیاد است و می خواهند انقلاب را با صحبت های خود وارونه نمایش دهند.

وی با اشاره به این که برخی می خواهند با ساختن چهره دروغین از امام حسن(ع) انقلاب را به بیراهه بکشانند، گفت: این روزها باید صلح امام حسن(ع) باشد و یا قیام امام حسین(ع) و نیز می گویند قیام عاشورا صحنه مذاکره بود و نه قیام، بگذارید چرخ اقتصادی مردم بچرخد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با طرح سوال این که باید پایند شعار امام حسین بود و یا بگوییم که اگر یک جایی کودک ۶ ماهه هم تیر بخورد ما کوتاه می آییم، اگر در کشور اسلامی مردم در تنگنا ماندند، روش چیست؟ متذکر شد: امام حسین(ع) وقتی به کربلا رفت برای سیر کردن شکم خود و فرزندانش به کربلا نرفت، ایشان رفتند که اسلام را زنده نگه دارند.

کوچک زاده با اشاره به دفن ۱۷۰۰ تن سیب زمینی در استان فارس جهت بالا نگه داشتن قیمت آن در کشور بیان داشت: کسانی که ادعای پیروی راه امام راحل را دارند نباید ۱۷۰۰ تن سیب زمینی را در خاک دفن می کردند. می شود ۱۷۰۰ تن سیب زمینی را زیر خاک کرد تا قیمت ها حفظ شود، کجای این کار در اسلام تأیید شده است.

وی این کار را دنباله روی اقدامات سران غربی برای حفظ قیمت بالای کالاها دانست و تصریح کرد: برخی ها مانند سرمایه داری غرب برای عدم پایین نیامدن قیمت ها آن ها را به دریا می ریزند، آن ها هم برای این که قیمت سیب زمینی پایین نیاد آن ها را در زیر خاک دفن کردند، این اصراف است و اسراف در اسلام حرام است.

نماینده مردم تهران درمجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به این که مسئولین باید پاسخگوی اعمال خود باشند، تصریح کرد: ما این عمل را که الگوبرداری از اقتصاد سرمایه‌ داری است، خلاف شرف و وجدان انسانی می‌ دانیم و به مسئولان مربوطه خصوصاً وزیر کشاورزی تذکر می‌دهم.

انتهای پیام/

منبع: نگاه آبیک

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان