۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ایستادگی در برابر نظام سلطه از فضیلت های بسیج است/ کم‌رنگ‌کردن روحیه استکبارستیزی از مصادیق اصلی نفوذ است
کد خبر: ۱۱۵۵۸۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه ناحیه قزوین:

ایستادگی در برابر نظام سلطه از فضیلت های بسیج است/ کم‌رنگ‌کردن روحیه استکبارستیزی از مصادیق اصلی نفوذ است

فرمانده سپاه ناحیه قزوین با اشاره به اینکه بسیج چشم‌بینای امت اسلامی است، گفت: بسیج سد مستحکمی در برابر نفوذهای استکبار است که باعث خدشه‌دار شدن عزت مسلمین و جهان اسلام خواهد شد.

ایستادگی در برابر نظام سلطه از فضیلت های بسیج است/ کم‌رنگ‌کردن روحیه استکبارستیزی از مصادیق اصلی نفوذ است
به گزارش سرویس فرهنگی صبح قزوین ، عباس کاظمی فرمانده سپاه ناحیه قزوین صبح امروز در مراسم گرامیداشت سالروز بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه بسیج به عنوان یکی از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی محسوب می‌شود، گفت: ملت ایران از ابتدای استقلال و انقلاب همواره با ظلم و دشمنی‌های مختلفی روبه رو بوده است و امروز شاهد ایستادگی سرافراز ۳۶ ساله از این ملت قهرمان هستیم.

وی با بیان اینکه روحیه بسیجیان مصداق بارز استکبارستیزی است، ادامه داد: ایستادگی در برابر نظام سلطه جهانی که همواره خون مردم مسلمان مظلوم و مستضعف جهان را در شیشه کرده‌اند و حق آنها را گرفته‌اند از فضیلت‌های بزرگ بسیج است.

فرمانده سپاه ناحیه قزوین با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری شبکه نفوذ نظام سلطه جهانی در ملت‌ها را مهم‌ترین خطر عنوان کرده‌اند، اظهار کرد: همواره باید نسبت به نفوذی که از طریق راهبرد تعاملات فرهنگی، اجتماعی و علمی ملت‌ها را تهدید می‌کند، هشیار بود.

این مسئول با ابراز اینکه بسیج چشم بینای امت اسلامی است، بیان کرد: بسیج سد مستحکمی در برابر نفوذهای استکبار است که باعث خدشه‌دار شدن عزت مسلمین و جهان اسلام خواهد شد.

کاظمی ادامه داد: حضور و آمادگی بسیجیان این پیام را به افکار عمومی دنیا منتقل می‌کند که هوشیارانه و با تمام وجود در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری و حفظ دست‌آوردهای انقلاب اسلامی ایستادگی می‌کند.

وی با بیان اینکه کم رنگ کردن استکبارستیزی و دشمنی با آمریکا از مصادیق اصلی نفوذ است، عنوان کرد: متاسفانه در این زمینه از الفاظ مختلفی استفاده می‌شود که بعضی از رسانه ها هم در داخل کشور بر آن دامن می‌زنند.

این فرمانده با یادآوری حماسه‌های هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: ملت ایران در سخت ترین شرایط کشور هرگز حاضر نشدند ذره ای سازش با قدرت‌های فاسق داشته و در مسیر اهداف استعماری و استکباری آن‌ها حرکت کنند.

کاظمی با بیان اینکه آزمون بزرگ امروز بسیج، بیداری و بصیرت در مسیر خطر بزرگ نفوذ در زمینه‌های مختلف است، تاکید کرد: جوانان بسیجی از تمام اقشار بی صبرانه منتظرند مسئولان و دولتمردان شعار ولایت‌مداری را در مبارزه با نظام سلطه جهانی اجرایی نمایند و کوچک ترین نرمش و عقب نشینی در موضع استکبار ستیزی ایران از سوی ملت و بسیجیان بخشیده نخواهد شد.

انتهای پیام/ 

منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان