۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین بسیجی یعنی مقاومت جهان اسلام در برابر ظلم مستکبران/ بسیج زمینه‌ساز ظهور است
کد خبر: ۱۱۵۵۷۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

بسیجی یعنی مقاومت جهان اسلام در برابر ظلم مستکبران/ بسیج زمینه‌ساز ظهور است

نماینده ولی فقیه در قزوین در همایش شکوه پایداری با اشاره به ویژگی‌های یک فرد بسیجی، گفت: بسیجی یعنی مقاومت جهان اسلام در برابر ظلم مستکبران و خیزش دینی در تمام عالم برای زمینه سازی ظهور حضرت بقیه الله.

بسیجی یعنی مقاومت جهان اسلام در برابر ظلم مستکبران/ بسیج زمینه‌ساز ظهور است
به گزارش سرویس فرهنگی صبح قزوین ، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در قزوین صبح امروز در مراسم شکوه ایستادگی در مسجد النبی (ص) قزوین که با حضور فرماندهان و نیروهای بسیجی و مسئولان استانی برگزار شد با اشاره به فرمایشات امام راحل مبنی بر اینکه بسیج لشگر مخلص خداست، ابراز کرد: تفکر بسیجی یعنی اعتقاد واقعی به یگانگی خداوند، انبیای الهی، وحی و اعتقاد به ولایت و امامت ائمه معصومین (ع) است.

وی افزود: بسیجی یعنی اعتقاد به تحقق دین توسط ولی فقیه در عصر غیبت و منتظر بودن برای تحقق حکومت الهی امام عصر (عج) که زمین به وسیله او بعد از ظلم و جور آکنده از عدل و داد خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در قزوین با اشاره به زیارت وارث عنوان کرد: بسیجی بودن را می‌توان از حضرت آدم (ع) تا پیامبر اکرم (ص) نسبت داد که از بسیجیان بزرگ عالم هستند.

عابدینی با یادآوری واقعه کربلا، خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) ذلت ناپذیری را به مردم جهان آموخت، وفاداری ابوالفضل العباس(ع) و زینب کبری(س) که فرمودند: ما رأیت الا جمیلا نمونه کاملی از تفکر بسیجی است.

این مسئول با بیان اینکه بسیجیان دارای قلبی آکنده از مهر و محبت نسبت به بندگان خدا و خشم و نفرت نسبت به دشمنان خدا هستند، اظهار کرد: امام خمینی(ره)بنیان گذار انقلاب اسلامی و بزرگترین بسیجی عالم بعد از معصومین (ع) است و همین اندیشه بسیجی اعلام کرد که ما انقلابمان را به جهان صادر خواهیم کرد.

امام جمعه قزوین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگر اسرائیل غلطی بکند آن را با خاک یکسان می‌کنیم گفت: بسیجی یعنی مقاومت جهان اسلام در برابر ظلم مستکبران و خیزش دینی در تمام عالم برای زمینه سازی ظهور.

عابدینی در پایان تاکید کرد: جمعیت میلیونی راهی کربلا، نمادی از لشگر بسیجیان هستند و در واقع بسیج درخت پاک و بالنده ای است که هر روز شاخ و برگ آن وسعت بیشتری در عالم پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ 

منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان