۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین عالمیان; تصمیم کمیته فنی نوشاد را عصبی کرده و با مسببان برخورد شدید می‌کنم
کد خبر: ۱۱۵۵۵۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

می‌خواهند به مقاصد خودشان برسند

عالمیان; تصمیم کمیته فنی نوشاد را عصبی کرده و با مسببان برخورد شدید می‌کنم

پدر دو ملی‌پوش تنیس روی میز کشورمان گفت: به هیچ وجه به نوشاد عالمیان اجازه نخواهم داد در مسابقه‌ای که کمیته فنی آن را برنامه‌ریزی کرده، شرکت کند.

عالمیان; تصمیم کمیته فنی نوشاد را عصبی کرده و با مسببان برخورد شدید می‌کنم
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، رحمت عالمیان با اشاره به تصمیم اخیر کمیته فنی فدراسیون تنیس روی میز اظهار داشت: مسئولان فدراسیون مسابقات انتخابی را در سه مرحله برگزار کردند و این در حالی بود که نوشاد عالمیان به دلیل مصدومیت در تمرینات نتوانست در آنها حضور داشته باشد.

وی افزود: ما از مازندران برای نوشاد مجوز پزشکی گرفتیم اما فدراسیون گفت که باید این کار را در تهران نیز انجام بدهیم به همین دلیل با مراجعه به فدراسیون پزشکی ورزشی یک مجوز دیگر نیز از آنها دریافت کردیم تا مشکلی برای نوشاد پیش نیاید.

پدر دو ملی‌پوش تنیس روی میز کشورمان ادامه داد: در مسابقات انتخابی نیما عالمیان بدون حتی یک شکست اول شد و نفرات دوم تا پنجم نیز مشخص شدند. روز سه‌شنبه به یک باره کمیته فنی بدون حضور پنج نفر از اعضا تشکیل جلسه داد و در آن تصمیم گرفته شد که نوشاد با نفرات چهارم و پنجم مسابقه بدهد و دو نفر برتر راهی تیم ملی شوند. به نظرم این یک تصمیم غیر منطقی و برخلاف قانون است. در سال‌های گذشته هرگز شاهد چنین مسئله‌ای نبودیم. نوشاد از وقتی این خبر را شنیده، به شدت عصبی و ناراحت است. من هم عصبی شده‌ام. نمی‌دانم برای مسئولان سلامتی نوشاد مهم است یا بازی کردنش.

رحمت عالمیان عنوان کرد: نوشاد در سال‌های گذشته خوش درخشیده و بارها آبروداری کرده است. او حتی به خاطر تنیس روی میز از دانشگاهش بیرون آمد. من از چهار سالگی نوشاد را با این ورزش آشنا کردم و با او و برادرش تمرینات زیادی داشته‌ام. متاسفانه کمیته فنی هیچ چیز را در این تصمیم لحاظ نکرد. من از این اقدام بسیار ناراحتم و با این موضوع برخورد شدید می‌کنم. بازیکنان ایران می‌گویند که نوشاد اصلا نباید بازی کند اما برخی به دنبال ایجاد تنش و درگیری میان پینگ‌پنگ‌بازان هستند و می‌خواهند جو را متشنج کنند و از آن به نفع مقاصد خودشان بهره‌برداری داشته باشند. این شرایط قابل هضم نیست. می‌خواهند با شخصیت نوشاد بازی کنند اما همین جا اعلام می‌کنم مقابل آنهایی که قصد زیر سوال بردن شخصیت پسرم و هر بازیکن دیگری را داشته باشند، می‌ایستم.

وی تصریح کرد: من 45 سال است که در این ورزش حضور دارم و حتی به خاطر پسرانم کارم در بانک را کنار گذاشتم. پس اجازه نمی‌دهم هیچکس شخصیت ورزشی نوشاد را زیر سوال ببرد و به هرکسی که بخواهد چنین کاری کند، جواب دندان‌شکنی خواهم داد و جواب تک تک آنها را می‌دهم.

پدر دو ملی‌پوش تنیس روی میز کشورمان خاطرنشان کرد: باید قدر نخبه‌ها را بدانند، نه اینکه بخواهند چنین افرادی را تخریب کنند. نوشاد و نیما دست پرورده شهنازی و علیقارداشی هستند و این دو نفر برای پسرانم خیلی زحمت کشیده‌اند.

رحمت عالمیان در پایان گفت: تصمیم کمیته فنی غیر قانونی است و نباید چنین مسابقه انتخابی آن هم پس از برگزار سه مرحله مسابقه انتخابی دیگر برگزار شود.

انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان