۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین پیروزی دشوار رئال مادرید برابر شاختار/ اتلتیکو و یووه صدرنشین شدند
کد خبر: ۱۱۵۵۴۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

لیگ قهرمانان اروپا

پیروزی دشوار رئال مادرید برابر شاختار/ اتلتیکو و یووه صدرنشین شدند

تیم فوتبال رئال مادرید بعد از شکست سنگین و تحقیرآمیز برابر بارسلونا در ال کلاسیکو، به مصال شاختار اوکراین رفت و در حالی که ۴ گل زده بود ۳ گل هم از این تیم دریافت کرد تا با دشواری ۳ امتیاز کسب کند.

پیروزی دشوار رئال مادرید برابر شاختار/ اتلتیکو و یووه صدرنشین شدند
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، شب دوم از هفته پنجم رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال اروپا با پیروزی نزدیک رئال مادرید در زمین شاختار همراه شد. در این شب یوونتوس، اتلتیکو مادرید و وولفسبورگ با غلبه بر حریفان خود به صدر جدول گروه‌های مختلف صعود کردند.

تیم رئال مادرید که بعد از شکست تحقیرآمیز برابر بارسلونا در ال کلاسیکو تحت فشار فراوانی قرار داشت در نخستین بازی بعد از این مسابقه مهمان شاختار اوکراین بود که این تیم را با حساب ۴ بر ۳ پشت سر گذاشت. رونالدو (۱۸ و ۷۰)، مودریج (۵۰) و کارواخال (۵۲) برای رئال گلزنی کردند. الکس تیژرا (۷۷- پنالتی و ۸۸) و دنتینیو (۸۳) گلزنان شاختار بودند. این برد شاید اندکی از زخم‌های دیدار برابر بارسا را التیام بخشیده است. رئال مادرید با این برد ۱۳ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول گروه A حفظ کرد. این تیم از قبل صعود خود را مسجل کرده بود.

تیم پاری‌سن ژرمن نیز در خانه مالمو سوئد برابر حریف خود قرار گرفت و برابر این تیم به برتری پرگل ۵ بر صفر دست یافت تا رقابت با رئال برای صدرنشینی را تا روز پایانی ادامه دهد. رابیوت (۳)، دی ماریا (۱۴ و ۶۸)، زلاتان (۵۰) و لوکاس مورا (۸۲) گل‌های تیم پاریسی را وارد دروازه حریف کردند. شاگردان بلان با ۱۰ امتیاز در رده دوم جدول گروه A باقی مانده‌اند.

در گروه B تیم منچستر یونایتد در در دیداری حساس در ورزشگاه اولدترافورد پذیرای آیندهوون بود. شاگردان فن خال که به دنبال صدرنشینی در این گروه بودند نتوانستند حریف خود را شکست دهند تا جمع امتیازات این تیم به عدد ۸ رسیده و بعد از وولفسبورگ در رده دوم جدول قرار گیرد.

پیش از این بازی تیم زسکا مسکو در جدال خانگی مقابل وولفسبورگ آلمان تن به باخت ۲ بر صفر داده بود تا نماینده آلمان با کسب ۳ امتیاز ارزشمند خارج از خانه ۹ امتیازی شده و در صدر جدول رده بندی گروه B قرار گیرد.

اتلتیکو مادرید اسپانیا از گروه C به مصاف گالاتاسرای ترکیه رفت که تقابل این دو تیم با نتیجه ۲ بر صفر به سود شاگردان سیمئونه به پایان رسید. آنتون گریژمان در دقایق ۱۳ و ۶۵ هر دو گل اتلتیکو را به ثمر رساند. شاگردان سیمئونه با این برد ۱۰ امتیازی شدند و با صعود به صدر جدول این گروه به مرحله دوم راه یافتند.

در این گروه شامگاه روز چهارشنبه تیم آستانه قزاقستان به مصاف بنفیکا صدرنشین گروه رفته بود که تقابل این دو تیم برنده نداشت و با تساوی ۲ - ۲ پایان یافت تا آستانه بعد از توقف اتلتیکو مادرید در زمین خود از پس بنفیکا نیز بر بیاید. جالب اینکه آستانه با ۲ گل از مهمان سرشناس خود پیشی گرفته بود اما در نیمه دوم بنفیکا کار را به تساوی کشاند.

تیم‌های یوونتوس و منچستر ستی حساس ترین دیدار گروه D را برگزار کردند که این دیدار حساس را تیم یوونتوس یک بر صفر از آن خود کرد. ماریو مانژوکیچ (۱۸) تنها گل مسابقه را به ثمر رساند. یووه با این برد یازده امتیازی شد و جای تیم سیتی را در صدر حدول گرفت.

مونشن گلادباخ آلمان نیز در ورزشگاه خانگی خود برابر سویا اسپانیا قرار گرفت و با ارایه یک بازی تهاجمی حریف خود را ۴ بر ۲ از پیش روی برداشت. استیندل (۳۹ و ۸۳)، فابیان جانسون (۶۸) و رافائل (۷۸) زننده گل‌های گلادباخ بودند و دو گل سویا را هم ویتولو (۸۲) و اور بانگا (۹۰- پنالتی) وارد دروازه گلادباخ کردند.

نتایج و جدول رده‌بندی گروه‌های مختلف به شرح زیر است:

گروه A
* مالمو صفر - پاری‌سن ژرمن ۵
* شاختار دونتسک ۳ - رئال مادرید ۴

جدول رده‌بندی گروه A
۱- رئال مادرید ۱۳ امتیاز
۲- پاری‌سن ژرمن ۱۰ امتیاز
۳- شاختار ۳ امتیاز
۴- مالمو ۳ امتیاز

گروه B
* زسکا مسکو صفر - وولفسبورگ ۲
* منچستر یونایتد صفر - آیندهوون صفر

جدول رده‌بندی گروه B
۱- وولفسبورگ ۹ امتیاز
۲- منچستر یونایتد ۸ امتیاز
۳- آیندهوون ۷ امتیاز
۴-زسکا ۴ امتیاز

گروه C
* آستانه ۲ - بنفیکا ۲
* اتلتیکو مادرید ۲ - گالاتاسرای صفر

جدول رده‌بندی گروه C
۱- اتلتیکو مادرید ۱۰ امتیاز
۲- بنفیکا ۱۰ امتیاز
۳- گالاتاسرای ۴ امتیاز
۴-  آستانه ۲ امتیاز

گروه D
* یوونتوس یک - منچستر سیتی صفر
* مونشن گلادباخ ۴ - سویا ۲

جدول رده‌بندی گروه D
۱- یوونتوس ۱۱ امتیاز
۲- منچستر سیتی ۹ امتیاز
۳- مونشن گلادباخ ۵ امتیاز
۴- سویا ۳ امتیاز



انتهای پیام/7008

منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان