۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین پنجمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان البرز برگزار شد
کد خبر: ۱۱۵۵۲۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

با حضور فرماندار

پنجمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان البرز برگزار شد

پنجمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان البرز در دفتر فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

پنجمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان البرز برگزار شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، پنجمین جلسه ستاد انتخابات و دومین جلسه مشترک با اعضای هیئت نظارت شهرستان البرز با حضور مسئولین کمیته‌های انتخابات، رئیس و اعضا هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان البرز در دفتر فرمانداری برگزار شد.
غلامرضا حسن پور، فرماندار شهرستان البرز، در این جلسه ضمن قدردانی از حساسیت و توجه اعضای ستاد انتخابات شهرستان البرز به امر انتخابات گفت: امیدوارم با تلاش موجود انتخاباتی سالم و به دور از حواشی با رویکرد امانت داری در چارچوب قوانین و مقررات داشته باشیم.
وی برگزاری جلسات ستاد انتخابات شهرستان البرز و ارائه نتایج آن را در شناسایی محدودیت‌ها به منظور تهیه امکانات مورد نیاز ضروری دانست.
حسن پور ابراز کرد: رصد اخبار انتخابات اگر با هم اندیشی مشترک در حوزه شهرستان‌های قزوین، آبیک و البرز صورت بپذیرد بسیار موثرخواهد بود.
وی ادامه داد: شفافیت و تقسیم عادلانه امکانات موجود جهت برگزاری انتخابات امری بسیار مهم و اولویت بندی این تخصیص به عهده مسئولین برگزاری است.
فرماندار شهرستان البرز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و نامگذاری سال جاری با عنوان دولت، ملت، همدلی و همزبانی گفت: باید در هزینه‌های جانبی برگزاری این رویداد صرفه جویی داشته باشیم و با استفاده بهینه از امکانات و توجه به مقدورات کشور به منویات رهبری عمل کنیم.
حسن پور در پایان با اشاره به برگزاری جلسات با فواصل زمانی کوتاهتر خاطرنشان کرد: کار انتخابات و برگزاری آن روحیه جهادی و همکاری همه جانبه می‌طلبد و انتظار کمک همه جانبه از سوی کلیه دستگاه‌های اجرایی در برگزاری انتخابات باشکوه و همه جانبه ملت ایران اسلامی را داریم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان