۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین پیشنهاد افزایش۲۰ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد
کد خبر: ۱۱۵۵۲۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس کمیته امداد مطرح کرد

پیشنهاد افزایش۲۰ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از پیشنهاد ۲۰ درصدی افزایش حقوق مددجویان تحت پوشش در لایحه بودجه سال ۹۵ خبر داد و گفت: مذاکرات در این خصوص با دولت ادامه دارد.

پیشنهاد افزایش۲۰ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، سید پرویز فتاح در مورد افزایش مستمری مددجویان تحت پوشش کمیته امداد افزود: صحبت‌هایی در این خصوص با دولت انجام شده و با توجه به اینکه بودجه سال ۹۵ در حال تدوین است، با دولت برای افزایش مستمری مددجویان مذاکره خواهیم کرد.

وی گفت: از نظر ما هر چه مستمری بیشتر اضافه شود بهتر است، اما دولت ملاحظات بودجه‌ای و درآمد خاص خود را دارد.

فتاح در مورد حداقل افزایش مستمری نیز اظهار داشت: ما پیشنهاد افزایش حداقل ۲۰ درصدی را اعلام کرده‌ایم، اما بر اساس مشکلات اقتصادی دولت فکر نمی‌کنم قادر باشد این مبلغ را افزایش دهد و به اندازه سطح افزایش کل بودجه، دولت قادر خواهد بود مستمری را اضافه کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در مورد تسهیلات وام‌های اشتغالزایی نیز گفت: این تسهیلات پرداخت شده و در حال پرداخت نیز هستیم و با همکاری دولت و بانک ها امیدواریم امسال وضعیت وام‌های اشتغالزایی بهتر از سالهای قبل باشد.

فتاح همچنین به طرح تفکیک وظایف کمیته امداد و بهزیستی نیز اشاره کرد و گفت: این طرح در مجلس در کمیسیون مورد نظر در حال بحث و بررسی است.

انتهای پیام/7008

منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان