۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین بدون اطلاع و حضور بنده مدیر جدید ارشاد تاکستان معرفی شده است/ انتظار داشتم کرامت بنده حفظ می شد
کد خبر: ۱۱۵۴۶۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیر پیشین اداره ارشاد تاکستان:

بدون اطلاع و حضور بنده مدیر جدید ارشاد تاکستان معرفی شده است/ انتظار داشتم کرامت بنده حفظ می شد

رئیس اداره ارشاد تاکستان می گوید: روز گذشته بدون اطلاع و حضور بنده مدیر جدید اداره ارشاد تاکستان معرفی شده است.

بدون اطلاع و حضور بنده مدیر جدید ارشاد تاکستان معرفی شده است/ انتظار داشتم کرامت بنده حفظ می شد
به گزارش سرویس فرهنگی  صبح قزوین ، منصور رحمانی مدیر پیشین اداره ارشاد تاکستان گفت: در ارتباط با عزل بنده هیچگونه اطلاع قبلی داده نشده بود و این اتفاق به صورت کاملا ناگهانی رخ داد، روز گذشته در مرخصی بودم که با حضور معاون فرهنگی و هنری و بدون اطلاع قبلی مدیر جدید معرفی شده است.

مدیر پیشین اداره ارشاد تاکستان گفت: روال کاری تغییر پست مدیریت به این شکل است که از قبل و طبق برنامه ریزی با حضور در دفتر مدیر کل جابجایی مطرح می شود و یک مهلت 10 روزه جهت آماده سازی و تحویل دفتر مشخص می شود و پس از آن در یک برنامه رسمی تودیع و معارفه صورت می گیرد که با کمال تاسف این اتفاق صورت نگرفت.

رحمانی با ابراز تاسف از اقدام مدیر کل ارشاد استان ادامه داد: بنده انتظار داشتم مدیر کل محترم شأن و کرامت انسانی را حفظ می کردند و به عنوان یک نویسنده و هنرمند انتظار داشتم کرامت بنده حفظ می شد.

وی گفت: 5 سال خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در جایگاه مدیر اداره ارشاد شهرستان تاکستان تکلیفی بود بر دوش بنده که سعی کردم به نحوه احسن انجام شود.

منصور رحمانی رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان دانشجوی دکترای تاریخ تمدن ملل، دارای رتبه ممتاز انجمن خوشنویسان، مولف 6 جلد کتاب و بازیگر فیلم رنگ خدا ساخته مجید مجیدی است.

گفتنی است روز گذشته در حالی که مدیر اداره ارشاد شهرستان تاکستان در محل کار خود حضور نداشت و بدون اطلاع قبلی مدیر کل ارشاد استان با حضور در این شهرستان بهزاد طاهرخانی را به سمت مدیر اداره ارشاد تاکستان منصوب کرد.

انتهای پیام/

منبع: تاک پرس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان