۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین احداث کارخانجات تولید مشروبات الکلی در حاشیه مرز ایران/ فاصله تولید تا کشف کمتر از ۱۰ روز
کد خبر: ۱۱۵۴۵۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون ستاد مبارزه با قاچاق خبر داد

احداث کارخانجات تولید مشروبات الکلی در حاشیه مرز ایران/ فاصله تولید تا کشف کمتر از ۱۰ روز

معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از احداث کارخانجات تولید مشروبات الکلی در حاشیه مرزهای ایران خبر داد و گفت: ما شاهد هستیم که فاصله زمانی تولید مشروبات این کارخانجات تا زمان کشف کمتر از ۱۰ روز است.

احداث کارخانجات تولید مشروبات الکلی در حاشیه مرز ایران/ فاصله تولید تا کشف کمتر از ۱۰ روز
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، علیرضا گلستانی با اشاره به ورود عمده مشروبات الکلی از مرزهای غربی و بخش کمی نیز از جنوب به کشور، اظهار داشت: علی‌رغم اینکه در حوزه مشروبات الکلی، کاهش چشمگیری را در کشور نداشته‌ایم ولی با تلاش‌های انجام گرفته در سال 93، آمار کشفیات مشروبات الکلی نزدیک به 30 درصد افزایش داشته است.

معاون برنامه ریزی اقتصادی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: البته باید توجه داشت که بر اساس آمارهای جهانی، ایران پایین‌ترین مصرف مشروبات الکلی در میان تمامی کشورهای اسلامی دارد و به نسبت جمعیت، تنها 2 درصد را شامل می‌شود و این نکته حائز اهمیتی است.

وی با بیان اینکه برخی از برندهای تولید مشروبات الکلی، اقدام به احداث کارخانجات تولید مشروبات الکلی در مجاورت مرز ایران کرده‌اند، گفت: اگرچه نمی‌توان گفت تمام محصولات تولیدی این کارخانجات وارد ایران می‌شود ولی بدون شک، بخش عمده‌ای از مشروبات تولیدی این کارخانجات وارد ایران می‌شود.

گلستانی ادامه داد: تحقیقات ما نشان می‌دهد که این کارخانجات در گذشته وجود نداشته‌اند و به تازگی احداث شده‌اند.

معاون برنامه‌ریزی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: متاسفانه ما شاهد هستیم که فاصله زمانی تولید مشروبات این کارخانجات تا زمان کشف آن‌ها در برخی از استان‌های کشور در حدود 10 روز و یا کمتر از آن است.

انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

میثم کاوسی / ۰۱ آبا ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰

خب آزاد بشه،آسمون ک ب زمین نمیاد.نگاه کنین ک چقدمعتادوکارتن خواب داریم ک اگه بجای مواد مشروب مصرف میکردن مطمئنا وضعیت شهرامون این نبود.اگه هم نگران باطل شدن نمازشونم هستین مطمئن باشین هیچکدومشون نمازخون نیستن مثل اکثرمردم کشورمون.پس #لطفا مشروبات الکلی رو آزاد کنید
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان