۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین زمان مرخصی سرمربی تیم ملی ۵۰ روز است/ شرط کی‌روش هنوز پابرجاست
کد خبر: ۱۱۵۴۳۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

علی کفاشیان:

زمان مرخصی سرمربی تیم ملی ۵۰ روز است/ شرط کی‌روش هنوز پابرجاست

رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه شرط کارلوس کی روش برای فراهم کردن امکانات اردوها و تمرینات پابرجاست گفت: کارلوس کی‌روش برای مدت یک ماه و بیست روز به مرخصی رفت.

زمان مرخصی سرمربی تیم ملی ۵۰ روز است/ شرط کی‌روش هنوز پابرجاست
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، علی کفاشیان در حاشیه مراسم دوره آموزشی فوتسال و حرفه‌ای سازی باشگاه‌ها در جمع خبرنگاران درباره کارلوس کی‌روش اظهار کرد: بحث مرخصی نیست. با ایشان یک برنامه ریزی انجام دادیم و برنامه آینده تیم ملی را انجام دادیم. کی روش خواسته های به حقی دارد که باید برایش فکری بکنیم. اولین و مهمترین آن زمین است و بعد تجهیزات و برنامه های تدارکاتی برای تیم ملی.

وی افزود: ما در دو جلسه با کی روش برنامه ریزی کردیم ولی شرط کی روش باقی است. اینکه اگر در مرحله نهایی انتخابی اگر نتوانیم این امکانات را فراهم کنیم، سخت است که از گروهمان صعود کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: ایشان یکسری برنامه برای چک آپ و برنامه آسیایی زیر ۲۲ سال آسیایی را به قطر خواهد رفت. وی حدود یک ماه و ۲۰ روز یعنی حدود ۵۰ روز مرخصی است و بعد به ایران می آید.

کفاشیان ادامه داد: می خواستیم در فاصله ای که تیم امید در اردو است برای تیم ملی بزرگسالان هم اردو بگذاریم اما به این جهت که برخی بازیکنان در تیم امید بودند و هوا هم سرد بود، تشخیص دادیم که اردوی تیم ملی بزرگسالان تشکیل نشود.

انتهای پیام/7008

منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان