۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین چتر پدافند ایران بر سر زائران اربعین
کد خبر: ۱۱۵۴۲۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) اعلام کرد

چتر پدافند ایران بر سر زائران اربعین

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) از پوشش پدافندی کامل مراسم اربعین برای زائران در مسیرهای رفت و برگشت توسط شبکه یکپارچه پدافند این قرارگاه خبر داد.

چتر پدافند ایران بر سر زائران اربعین
به گزارش سرویس فرهنگی  صبح قزوین ، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) در مراسم صبحگاه این قرارگاه ضمن گرامیداشت هفته بسیج و روز نیروی دریایی گفت: شبکه یکپارچه قرارگاه پدافند هوایی پوشش پدافندی کاملی در مراسم اربعین برای زائران درمسیر رفت و برگشت همانند سال‌های گذشته برقرار می‌کند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) اظهار داشت: رزمایش الی بیت‌المقدس بسیج باعث افتخار است و منطقه پدافند هوایی تهران و گروه پدافند هسته‌ای فردو در طول برگزاری این رزمایش علاوه بر هدایت و کنترل پروازهای انجام شده امنیت کامل آسمان منطقه رزمایش را برقرار کردند.

امیر اسماعیلی در ادامه تصریح کرد: در یک ماه گذشته قرارگاه پدافند هوایی علاوه بر آمادگی برای مراسم تحلیف دانشجویی، پوشش پدافند و گسترش سنگینی برای تامین امنیت هوایی رزمایش مشترک محرم ارتش داشت و در عین حال رزمایش تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت(6) را نیز با موفقیت به انجام رساند؛ که این نشان از اقتدار، آموزش مناسب و تلاش بی‌وقفه کارکنان دارد.

انتهای پیام/

منبع: دفاع پرس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان