۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین بسیج مصداق عملی مردم سالاری دینی واقعی و معتقدانه است
کد خبر: ۱۱۵۴۱۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه شهر الوند در دیدار با جمعی از بسیجیان:

بسیج مصداق عملی مردم سالاری دینی واقعی و معتقدانه است

امام جمعه شهر الوند در دیدار با جمعی از بسیجیان گفت: هدف از مردم سالاری، محکم شدن پایه های نظام حکومتی در بین مردم است و بسیج مصداق عملی مردم سالاری دینی، واقعی و معتقدانه است.

بسیج مصداق عملی مردم سالاری دینی واقعی و معتقدانه است
به گزارش سرویس فرهنگی  صبح قزوین ، به مناسبت هفته بسیج، جمعی از بسیجیان و مسئولان شهرستان البرز با امام جمعه شهر الوند دیدار کردند.

حجت الاسلام طهماسبی در این دیدار که با حضور فرمانده سپاه امام رضا(ع) فرماندار و دادستان شهرستان البرز برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج گفت: اقتدار، توانمندی و عظمت جمهوری اسلامی ایران از وجود تفکر بسیجی و حضور بسیجیان در عرصه های مختلف است.

طهماسبی افزود: هدف از مردم سالاری، محکم شدن پایه های نظام حکومتی در بین مردم است و بسیج مصداق عملی مردم سالاری دینی، واقعی و معتقدانه است.

وی ادامه داد: بسیج چیزی جز حضور ظابطه مند، عاشقانه و عارفانه نیست و به هیچ عنوان برای منافع حزبی و گروهی خاص تلاش نکرده و در میدان حضور پیدا نمی کند.

طهماسبی اضافه کرد: تفکر بسیجی یعنی حضور معتقدانه در محضر رهبر و امام و آنچه که جمهوری اسلامی را با دیگر کشورها متمایز می کند، حضور همه آحاد ملت به عنوان بسیجی در مبارزه با هرگونه توطئه و تهدید است.

امام جمعه الوند اظهار داشت: امروز باید در کشور ۸۰ میلیون نفری ایران بیش از ۴۰ میلیون بسیجی داشته باشیم، زیرا امام خمینی(ره) فرمان تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی را نسبت به جمعیّت ۳۶ میلیون نفری آن زمان صادر کردند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان البرز در تحلیل وقایع اخیر فرانسه بیان داشت: باید یک بام و دوهوای غرب را در برخورد با وقایع تروریستی لبنان و فرانسه برای مردم تبیین کرد و عنوان کرد: غرب در باره حوادث تروریستی لبنان و کشته شدن مردم مسلمان این کشور سکوت کرده و در تبعیضی آشکار، فقط به مظلوم نمایی حوادث فرانسه در مجامع و رسانه های بین المللی می پردازد.

وی تصریح کرد: غرب با برترانگاری نژاد خود نسبت به کشتار مسلمانان یمن، فلسطین، لبنان، سوریه و عراق سکوت کرده و از وقایع فرانسه به عنوان دستاویزی برای اسلام هراسی استفاده می کنند.

عضو شورای اداری شهرستان البرز اذعان داشت: غرب زمانی نتیجه حمایت از تروریست ها را خواهد دید که تروریست های اروپایی پس از شکست در جبهه مقاومت به کشورهای خود فرار کرده و به طوفانی مخرب تبدیل شوند.

طهماسبی در خاتمه بیان داشت: با تفکر بسیجی و همدلی و همزبانی است که می توان در مقابل استکبار ایستادگی کرد که باید این تفکر را در بین آحاد مردم جامعه ترویج و کسترش داد.

انتهای پیام/

منبع: ندای البرز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان