۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین بیماری کی‌روش یک کلاغ چهل کلاغ شد/ مرخصی او ارتباطی به مریضی ندارد
کد خبر: ۱۱۵۳۹۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال:

بیماری کی‌روش یک کلاغ چهل کلاغ شد/ مرخصی او ارتباطی به مریضی ندارد

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه بیماری سرمربی تیم ملی «یک کلاغ چهل کلاغ شده است» گفت: درخواست مرخصی کارلوس کی‌روش ارتباطی به بیماری‌اش ندارد. قطعا او به کارش ادامه خواهد داد.

بیماری کی‌روش یک کلاغ چهل کلاغ شد/ مرخصی او ارتباطی به مریضی ندارد
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، شهرام دبیری درباره اینکه یکی از اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ اعلام کرده بیماری کارلوس کی‌روش جدی است و احتمالا او از ایران خواهد رفت، اظهار کرد: چنین چیزی صحت ندارد و ما صحبتی در این‌باره نداشته‌ایم. بیماری کی‌روش جدی نیست و او به کارش در تیم ملی ادامه خواهد داد.

وی ادامه داد: علی کفاشیان در جلسه هیات رئیسه اعلام کرد که کی‌روش قبلا کسالتی داشته ولی در حال حاضر مشکل خاصی ندارد. کفاشیان گفت که کی‌روش مرخصی بیشتری درخواست کرده است. ما هم به رئیس فدراسیون فوتبال اختیار کامل دادیم که در اینباره تصمیم گیری کند و اگر لازم بود، به سرمربی تیم ملی مرخصی بدهد.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در پاسخ به این سئوال که میزان مرخصی درخواستی کی‌روش چقدر است، گفت: کی‌روش در قراردادش دو ماه مرخصی دارد ولی او الان صرفنظر از اینکه چقدر از مرخصی‌هایش را پشت سر گذاشته، دو ماه مرخصی می‌خواهد. به همین دلیل اگر به کشورش برگردد، دو ماه دیگر به ایران بازخواهد گشت. به هر حال همه چیز به کفاشیان بستگی دارد و او در این زمینه اختیار تام گرفته است.

دبیری خاطرنشان کرد: چون نتایج کی‌روش هم قابل قبول بوده و از سویی تیم ملی برنامه خاصی ندارد، هیات رئیسه از تصمیم کفاشیان در قبال مرخصی سرمربی تیم ملی حمایت خواهد کرد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در پایان درباره اینکه آیا مرخصی کی‌روش ارتباطی به بیماری‌اش دارد یا خیر، گفت: خیر، این مرخصی ارتباطی به بیماری کی‌روش ندارد. همانطور که گفتم تیم ملی برنامه و اردوی خاصی ندارد و برای همین درخواست مرخصی شده است.

انتهای پیام/7008

منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان