۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین قطعنامه حقوق بشری علیه ایران موید درستی نگرانی از اجرای برجام است
کد خبر: ۱۱۵۳۹۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

جعفری:

قطعنامه حقوق بشری علیه ایران موید درستی نگرانی از اجرای برجام است

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: صدور قطعنامه حقوق بشری علیه ایران و پیش از آن گزارش دو پهلوی آمانو از پرونده هسته ای ایران، نشان می دهد که نگرانی از اجرای برجام و پایبندی غرب به تعهداتش به حق است.

قطعنامه حقوق بشری علیه ایران موید درستی نگرانی از اجرای برجام است
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، قاسم جعفری عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش جدید آمانو درباره برنامه هسته ای ایران و نیز صدور قطعنامه حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل، گفت: اینها دو اتفاقی است که نشان می دهد نگرانی از اجرای برجام به حق است.

وی افزود: البته نگرانی نسبت به خباثت های آمریکا و بی اعتمادی به غرب، آنقدر روشن و آشکار است که نیازی به حجت ندارد. آمریکا خیرخواه ما نیست و هر جا دستش برسد به انقلاب اسلامی و ملت ایران ضربه می زند.

نماینده مردم بجنورد با اشاره به اینکه آمریکا در برجام و غیر برجام غیر قابل اعتماد است چون این را اثبات کرده، خاطرنشان کرد: مشکل دولتمردان آمریکائی پرونده هسته ای ایران یا حقوق بشر نیست. بلکه آنها با ماهیت انقلاب و ایران اسلامی که در چارچوب معادلات غرب نقش ژاندارمی بازی نمی کند، مشکل دارند.

جعفری با بیان اینکه سرمنشاء تمام سرافکندگی های ۳۰ سال گذشته آمریکا، انقلاب اسلامی ایران بوده است، خاطرنشان کرد: لبخند بیجا کاری کرده که وزیر خارجه ناشی سعودی ها هم برای ما خط و نشان بکشد. البته این جنگ نیابتی است و هرگاه وزیر بی تجربه سعودی با مقامات آمریکائی دیدار می کند، هوس خط و نشان کشیدن برای ما دارد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: صدور قطعنامه حقوق بشری علیه ایران و پیش از آن گزارش دو پهلوی دبیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی از پرونده هسته ای ایران، نشان می دهد که نگرانی از اجرای برجام و پایبندی غرب و آمریکا به تعهداتش به حق و بجاست.

انتهای پیام/7008

منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان