۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین بارسلونا به رئال درس فوتبال داد/شکست خانگی بنیتس در سانتیاگو برنابئو
کد خبر: ۱۱۵۳۹۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

ال کلاسیکو

بارسلونا به رئال درس فوتبال داد/شکست خانگی بنیتس در سانتیاگو برنابئو

تیم فوتبال بارسلونا با ارائه نمایشی تحسین برانگیز تیم فوتبال رئال مادرید را در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو شهر مادرید با نتیجه ۴ بر صفر شکست داد و بار دیگر قدرت خود را به رخ رقیب دیرینه اش کشید.

بارسلونا به رئال درس فوتبال داد/شکست خانگی بنیتس در سانتیاگو برنابئو
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، حساس ترین دیدار فوتبال قاره اروپا، شنبه شب بین تیم های رئال مادرید و بارسلونا در حضور بیش از 80 هزار تماشاگر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مادرید و با تدابیر شدید امنیتی برگزار شد.
این دیدار با قضاوت داوید فرناندز از هفته دوازدهم لیگ باشگاه های اسپانیا آغاز شد که در ابتدا بازیکنان و هواداران دو تیم به درگذشتگان حادثه تروریستی فرانسه ادای احترام کردند.
بارسلونا در حالی این دیدار را آغاز کرد که لیونل مسی ستاره آرژانتینی خود که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته است را در ترکیب اصلی نداشت اما آندرس اینیستا به میدان بازگشته بود و در سوی دیگر رئال مادرید تمامی ستارگان تاثیر گذار خود را در ترکیب اصلی داشت.
رافائل بنیتس سرمربی رئال مادرید تیم خود را با ترکیب کیلور ناواس، واران، سرخیو راوس، دانیلو، مارسلو، لوکا مودریچ، تونی کروس، خامس رودریگس، گرت بیل، کریم بنزما و کریستیانو رونالدو به میدان فرستاد.
برای بارسلونا با سرمربیگری لوییس انریکه نیز کلودیو براوو، جرارد پیکه، دنی آلوس، یوردی آلبا، ماسکرانو، سرخیو بوسکتس، ایوان راکیتیچ، آندرس اینیستا، سرخیو روبرتو، لوییس سوارز و نیمار بازی را آغاز کردند.
بارسلونا در دقیقه دهم به گل نخست دست یافت. ردو بدل کردن پاس های کوتاه مدت سبب شد تا سرخیو روبرتو با پاسی عالی لوییس سوارز را صاحب توپ کند که این مهاجم اروگوئه ای با ضربه ایی تماشایی دروازه رئال مادرید را گشود.
در دقیقه 25، خاویر ماسکرانو به دلیل مصدومیت جایی خود را به جرمی متئو در خط دفاعی بارسلونا داد.
برتری بارسلونا در نیمه نخست همچنان ادامه داشت و در دقیقه 39 پاس آندرس اینیستا به نیمار رسید و این مهاجم برزیلی دومین گل تیمش را به ثمر رساند.
در آخرین ثانیه های نیمه نخست حرکت ترکیبی نیمار و سوارز بارسلونا را در آستانه گل سوم قرار داد که ضربه سوارز را مارسلو از روی خط دروازه بیرون کشید.
در نیمه دوم نیز شرایط تغییری نکرد و بازهم بارسلونا با پرس شدید و پاس کاری متعدد ،توپ و میدان را در اختیار داشت و در دقیقه 51 با شوت سنگین اینیستا به گل سوم دست یافت.
لحظاتی پس از آن که لیونل مسی پس از حدود چهل روز مصدومیت به میدان آمد و جای ایوان راکیتیچ را گرفت در دقیقه 74 همکاری بازیکنان بارسلونا که با حرکت زیبای لیونل مسی آغاز شد، لوییس سوارز را در محوطه جریمه رئال مادرید صاحب موقعیت کرد و او چهارمین گل کاتالان ها را به ثمر رساند.
در دقیقه 84، ایسکو هافبک رئال مادرید که در نیمه دوم به میدان آماده بود به دلیل تکل خشن روی نیمار با کارت قرمز داور مواجه شد تا میزبان دقایق پایانی را با 10 نفر دنبال کند.
در نهایت سوت داور به نشانه برتری 4 بر صفر کاتالان ها به صدا درآمد تا بارسلونا با کسب این پیروزی درخشان با 30 امتیاز به صدرنشینی مطلق خود تداوم بخشید و رئال مادرید 24 امتیازی باقی ماند.

انتهای پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان