۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین وام‌های ارائه شده به مردم برای خرید خودرو دارای مشکلاتی است
کد خبر: ۱۱۵۳۵۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۲۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه شهر قزوین:

وام‌های ارائه شده به مردم برای خرید خودرو دارای مشکلاتی است

امام جمعه شهر قزوین گفت: وام‌های ارائه شده به مردم برای خرید خودرو مشکلاتی را به همراه دارد که در آینده خود را نشان می‌دهد.

وام‌های ارائه شده به مردم برای خرید خودرو دارای مشکلاتی است
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه امروز که در مسجدالنبی (ص) برگزار کرد، اظهار کرد: ارائه وام‌های کلان برای خرید خودرو به جای رفع مشکلات اقتصادی و مقابله با آنها موجب افزایش این مشکلات می‌شود و اقدامی اشتباه است.

وی بیان کرد: به جای اینکه برای خرید خودرو به عموم مردم وام ارائه شود اعتبارات این‌ها باید به بخش اقتصادی و توسعه زیرساخت‌های اقتصاد مقاومتی اختصاص یابد.

امام جمعه شهر قزوین ادامه داد: وام‌های ارائه شده به مردم برای خرید خودرو مشکلاتی را به همراه دارد که در آینده خود را نشان می‌دهد.

عابدینی اضافه کرد: تولید‌کنندگان خودرو در داخل کشور برای فروش محصولات خود لازم است به جای ارائه وام کیفیت محصولات تولیدی را افزایش داده و به این صورت ضمن جلب رضایت عمومی تولیدات خود را به فروش برسانند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع حملات تروریستی شهر فرانسه اشاره و تبیین کرد: خطر گروهک‌های تروریستی که به دست غربی‌ها تشکیل شده بودند بارها از سوی مسئولان جمهوری اسلامی ایران به خصوص رهبر معظم انقلاب اسلامی تذکر داده شده بود که گروهک‌های تروریستی مانند داعش در آینده برای غرب خطرناک بوده و اکنون زمان آن فرارسیده است.

امام جمعه شهر قزوین یادآور شد: فعالیت گروهک تروریستی داعش از جنبه دیگری نیز قابل بررسی است که نظام سلطه و کشورهای استکبارگر می‌خواهند با انجام اقدامات تروریستی در کشورهای غربی موضوعی مانند 11 سپتامبر را راه‌اندازی کرده و برای بازگشت خود به منطقه غرب‌ آسیا زمینه‌سازی کنند، چراکه این گروهک تروریستی با حمایت بی‌دریغ کشورهای غربی رشد کرده است.

عابدینی با اشاره به هفته بسیج و ویژگی‌های یک فرد بسیجی تصریح کرد: بصیرت، اخلاص و شجاعت از جمله ویژگی‌های یک فرد بسیجی است که باید در امور مختلف زندگی وی جاری باشد.

وی تصریح کرد: هر فردی این ویژگی‌ها را داشته باشد یک بسیجی محسوب شده و برای توسعه و پیشرفت انقلاب اسلامی وظیفه‌ای بر عهده دارد.

امام جمعه شهر قزوین افزود: شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جانبازان به جا مانده از این دوران که هر روز فردی از آنها مانند شهید علی‌اکبری شهید می‌شود از جمله این افراد بسیجی هستند.

عابدینی یادآور شد: نیروی انتظامی اقدامات گسترده‌ای در مقابله با فساد و فحشا در جامعه انجام داده است و انتظار می‌رود با همکاری مسئولان دستگاه‌‌های اجرایی و قشرهای مختلف مردمی این امور همچنان رشد کند.

انتهای پیام/7008

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان