۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ۳۰ سالن ورزشی در هفته بسیج به بهره برداری می‌رسد/ شکوه ایستادگی بسیجیان در مسجدالنبی
کد خبر: ۱۱۵۳۲۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۲۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج)قزوین:

۳۰ سالن ورزشی در هفته بسیج به بهره برداری می‌رسد/ شکوه ایستادگی بسیجیان در مسجدالنبی

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج)قزوین ابراز کرد: تجمع بسیجیان استان با عنوان "شکوه ایستادگی" در مسجد النبی قزوین برگزار می‌شود.

۳۰ سالن ورزشی در هفته بسیج به بهره برداری می‌رسد/ شکوه ایستادگی بسیجیان در مسجدالنبی
به گزارش خبرنگار سیاسی  صبح قزوین ، ابوالفضل طاهرخانی پیش از ظهر امروز در نشست خبری که در سالن شهید حسن پور سپاه قزوین برگزار شد، بیان کرد: از برکات خداوند متعال که در ابتدای شکل گیری نظام به ما ارزانی شد، وجود بسیج است که دستور تاسیس آن توسط امام خمینی(ره) در 36 سال پیش صادر شد.
وی ادامه داد: بسیج مزرعه بدون مرز است که هر کس می‌تواند در آن ورود یابد؛ از امتیازهای بارز بسیج، مردمی بودن این تشکل است و ارکان اصلی این تشکل مقدس برگرفته از خود مردم است.
معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین اضافه کرد: در آزمون بزرگی به نام هشت سال دفاع مقدس، بسیج توانست به خوبی خود را نشان دهد و همه کارشناسان در امر نظامی نیز اعتراف کردند کاری که توسط جمهوری اسلامی در دفاع مقدس شکل گرفت حضور بسیج مردمی در عرصه جنگ بود.
وی توضیح داد: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی و رهبری امام‌گونه مقام معظم رهبری، بسیج به عنوان درخت تناور در مأموریت‌های همه جانبه و متعدد آمادگی خود را نشان داده و در دفاع و پاسداری از انقلاب نقش آفرینی می‌کند.
طاهرخانی اعلام کرد: در عرصه سازندگی و فرهنگی نیز بسیج نقش آفرینی کرده و اگر در سوریه، لبنان، غزه و عراق شاهد موفقیت‌هایی هستیم به این دلیل است که از بسیج ما به عنوان الگو استفاده و آن مقاومت مردمی را اجرا کردند. 
معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج)قزوین
گفت: شعار هفته بسیج سال جاری «بسیج، دست قدرت خدا» است و این هفته از 29 آبان ماه سال جاری آغاز می‌شود.
وی بیان کرد: برای هفته بسیج سال جاری بیش از هزار و 250 عنوان برنامه در نظر گرفته شده است که با موضوعات مختلف عمرانی، سیاسی، اجتماعی، بصیرتی، فرهنگی و اقتصاد مقاومتی در سطح استان اجرا می‌شود.
جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اشاره به عناوین برخی از برنامه‌هایی که برای هفته بسیج پیش‌بینی شده است، افزود: برگزاری بیش از 20 یادواره شهدا، حضور حلقه‌های صالحین در نماز جمعه، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و برگزاری بیش از 50 نشست‌ بصیرتی با حضور سخنرانان از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این هفته است.
طاهرخانی اضافه کرد: همزمان با سراسر کشور قرار است 500 سالن ورزشی در روز دوشنبه هفته آینده افتتاح شود که در این خصوص بیش از 30 سالن ورزشی در استان قزوین به بهره‌برداری می‌رسد.
وی ادامه داد: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی به مدت یک هفته برگزار و عملکرد بسیجیان در مباحث اقتصاد مقاومتی به نمایش گذاشته می‌شود.


جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم با جامعه پزشکی برای اعزام پزشکان عضو بسیج به مناطق محروم انجام شده است که در این راستا تعدادی از پزشکان بسیجی برای معاینه و ویزیت رایگان مردم مناطق محروم به نقاط مختلف استان اعزام می‌شوند.
طاهرخانی تصریح کرد: یکی از برنامه های ویژه هفته بسیج، تجمع بزرگ بسیجیان در روز پنجم آذر ماه در قزوین و شهرستان ها است که با عنوان «شکوه ایستادگی» در مسجدالنبی قزوین برگزار می شود که نمایش اقتدار و آمادگی بسیجی ها برای جهانیان است.
وی اضافه کرد: برگزاری جلسه شورای اداری استان در سپاه، برگزاری تجمع یک هزار و 200 نفری فرهنگیان با موضوع نفوذ، برگزاری اردوی طرح هجرت و غیره از دیگر برنامه هایی است که در هفته بسیج در استان اجرایی می شود.
معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در ادامه با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم اربعین اظهار کرد: مراسم اربعین به صورت یک فرهنگ درآمده و هر سال با تجمع بزرگ عاشقان ثارالله مواجه هستیم.
وی یادآور شد: بزرگترین تجمع مسلمانان در ایام حج است که بیش از 2 میلیون مسلمان در آنجا جمع شده و اتحاد خود را نشان می دهند اما تجمع بزرگ ما شیعیان در روز اربعین صورت می گیرد که در سال گذشته بیش از 20 میلیون نفر در این مراسم حضور یافتند و در کشور ما نیز این شور و علاقه برای حضور در حرم امام حسین (ع) وجود دارد و کاروان هایی برای مراسم اربعین اعزام می شوند.
انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان