۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین محکومیت ۳۰۰ هزار دلاری باشگاه ایرانی با شکایت چهار مربی آرژانتینی
کد خبر: ۱۱۵۲۹۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۲۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

داستان ادامه دار فیفا و باشگاه های ایرانی

محکومیت ۳۰۰ هزار دلاری باشگاه ایرانی با شکایت چهار مربی آرژانتینی

چهار مربی آرژانتینی با طرح شکایت در فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) باشگاه شهرداری بندرعباس را به پرداخت ۳۰۰ هزار دلار محکوم کردند.

 محکومیت ۳۰۰ هزار دلاری باشگاه ایرانی با شکایت چهار مربی آرژانتینی
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، آرش نجفی که وکالت شهرداری بندرعباس را در این پرونده بر عهده دارد امروز (چهارشنبه) اظهار کرد: تیم فوتبال شهرداری بندرعباس، دو یا سه فصل پیش، چهار مربی آرژانتینی داشت که این مربیان با ادعای دریافت نکردن مطالبات شان از باشگاه یاد شده به فیفا شکایت کردند و موفق به دریافت حکم محکومیت از کمیته حل اختلاف فیفا شدند.
وی خاطرنشان کرد: در مقام دفاع وارد شدیم و این پرونده به دادگاه عالی ورزش ارجاع شد. نکته جالب این است که شهرداری بندرعباس مدارکی مبنی بر پرداخت حقوق و دستمزد این مربیان دارد اما مکتوم مانده بود.
نجفی توضیح داد: مدارک پرداخت حقوق و دستمزد این مربیان در اختیار کارگزار آنها قرار داشت و متاسفانه کارگزار در مراحل قبلی در اختیار باشگاه قرار نداده بود تا به فیفا ارایه شود.
وکیل باشگاه شهرداری بندرعباس در پرونده شکایت چهار مربی آرژانتینی ادامه داد: مدارک پرداخت حقوق و دستمزد مربیان را به دادگاه عالی ورزش ارایه کردیم و به احتمال زیاد برای دومین بار در ماه های اخیرا، دادگاه عالی ورزش به سود باشگاه های ایرانی رای می دهد.
به گفته وی، پیشتر دادگاه عالی ورزش شکایت تیاگو فراگا بازیکن اسبق پرسپولیس را به دلیل اینکه قبلا در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران طرح دعوا و حکم دریافت کرده بود، رد کرد.
اخیرا نیز کمیته حل اختلاف فیفا، محکومیت باشگاه استقلال تهران با شکایت کاروالینهو را ارسال کرده و به آبی پوشان مهلت داده است تا روز شنبه هفته آینده، طلب 55 هزار دلاری این بازیکن را پرداخت کنند.
هفته پیش نیز مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی از محکومیت این باشگاه به پرداخت حدود یک میلیارد تومان با شکایت زوران زلاتکوفسکی خبر داد.
پرونده برونو سزار مهاجم برزیلی و باشگاه سپاهان نیز در فیفا مطرح است که در این مورد بر خلاف مورد های قبلی، باشگاه ایرانی شاکی است اما کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فیفا، شکایت سپاهان را رد کرده و پرونده به دادگاه عالی ورزش رفته است.
شکایت مانول ژوزه و دستیارانش از باشگاه پرسپولیس و شکایت 5 بازیکن خارجی اسبق استقلال از آبی پوشان از دیگر پرونده های مطرح در فیفاست.

انتهای پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان