۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین برگزاری مسابقه انتخابی کشوری اتومبیلرانی رالی خانواده
کد خبر: ۱۱۵۲۹۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۲۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس هیئت ورزشی کارگران استان خبر داد

برگزاری مسابقه انتخابی کشوری اتومبیلرانی رالی خانواده

رئیس هیئت ورزشی کارگران استان قزوین گفت: مسابقه انتخابی کشوری اتومبیلرانی رالی خانواده، ویژه کارگران استان قزوین جمعه ۲۹ آبان ماه برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه انتخابی کشوری اتومبیلرانی رالی خانواده
به گزارش علی آموزگار، رئیس هیئت ورزشی کارگران استان قزوین در خصوص برگزاری مسابقه انتخابی کشوری اتومبیلرانی رالی خانواده ویژه کارگران استان قزوین در مصاحبه با خبرنگار ورزشی صبح قزوین  اظهار کرد: هر فردی که دارای دفترچه تامین اجتماعی باشد می‌تواند با فرزند یا همسر خود در این مسابقات شرکت کند.
وی افزود: تا به امروز حدود 60 خودرو برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کردند که ممکن است این میزان تغییر کند.
آموزگار بیان کرد: 3 خودرو از بین شرکت‎کنندگان انتخاب شده و به مسابقات قهرمانی کشور در بهمن ماه که مسیر آن از بندر انزلی به آبادان است اعزام خواهند شد.
وی به زمان برگزاری این مسابقه اشاره کرد و گفت: امروز(چهارشنبه) کلاس نقشه‌خوانی برگزار می‌شود و مسابقه اصلی روز جمعه 29 آبان ماه ساعت 8:30 صبح از محل مجتمع ادارات واقع در خیابان نواب آغاز خواهد شد.
آموزگار در خصوص مسیر مسابقه توضیح داد: خودروهای شرکت کننده کار خود را از مجتمع ادارات آغاز کرده و براساس نقشه شهر قزوین، زیباشهر، شهر صنعتی البرز را دور زده و در نهایت با عبور از ورزشگاه کارگران، مسیر خود را به اتمام می‌رسانند.
وی یادآور شد: روز یکشنبه اول آذر، جوایز نفرات برتر این مسابقه توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان