۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین المان شهدای سوسنگرد استان قزوین احداث می‌شود
کد خبر: ۱۱۵۲۸۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۲۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای اسلامی شهر اقبالیه:

المان شهدای سوسنگرد استان قزوین احداث می‌شود

رئیس شورای شهر اقبالیه گفت: المان شهدای سوسنگرد استان قزوین با هدف گرامیداشت یاد و خاطره آنان در شهر اقبالیه احداث می‌شود.

المان شهدای سوسنگرد استان قزوین احداث می‌شود
به گزارش سرویس فرهنگی  صبح قزوین ،  ایرج شهسواری، رئیس شورای اسلامی شهر اقبالیه با اشاره به اینکه جلسه ستاد بزرگداشت حماسه آزادسازی سوسنگرد در دفتر معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین، با حضور مسئولین دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، گفت: در این جلسه پیشنهاد شد تا المان شهدای سوسنگرد استان قزوین در شهر اقبالیه احداث شود.
وی افزود: این پیشنهاد بعد از همفکری با شهردار اقبالیه، با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سوسنگرد استان قزوین که در مقاطع مختلف در شهر سوسنگرد به شهادت رسیدند، در میدان ورودی شهر اقبالیه از سمت تاکستان ساخته می‌شود.
شهسواری گفت: در خصوص ساخت المان شهدای سوسنگرد استان قزوین، مقرر شده جلسه‌ای بین شورای اسلامی شهر اقبالیه با شهردار این شهر برگزار شود تا این المان بعد از بررسی نحوه و چگونگی احداث و تصویب آن، ساخته شود.
رئیس شورای اسلامی شهر اقبالیه با اشاره به اینکه نظام مدیون ایثارگری‌های شهدای انقلاب و 8 سال دفاع مقدس است، گفت: بایستی یاد و خاطره شهدا همواره در جامعه زنده نگاه داشته شود، در این راستا المان فوق، ساخته می‌شود تا یادمان نرود آرامش و امنیت کشورمان را مدیون آنان هستیم.


انتهای پیام/7008

منبع: ایثار

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان