۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین درمانگاه تخصصی فرهنگیان به زودی راه اندازی می شود
کد خبر: ۱۱۵۲۸۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۲۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استان:

درمانگاه تخصصی فرهنگیان به زودی راه اندازی می شود

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با اعلام خبر گفت: درمانگاه تخصصی فرهنگیان استان قزوین با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان در حال تکمیل است که به زودی افتتاح و راه اندازی می شود.

درمانگاه تخصصی فرهنگیان به زودی راه اندازی می شود
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، مرتضی سمیعی: در این درمانگاه تخصصی بخش های مختلفی از قبیل دندان پزشکی، مامایی، پزشک عمومی، آزمایشگاه، فیزیوتراپی، رادیوتراپی دندان، پزشکان متخصص قلب و عروق، داروخانه، تزریقات و پانسمان و ... راه اندازی خواهد شد.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استان خاطر نشان کرد: این درمانگاه با کلیه تجهیزات روز پزشکی و بخش های مختلف اداری و حسابداری و بیمه و شورای پزشکی و.. جهت ارائه خدمات به فرهنگیان و مردم شریف استان قزوین خواهد بود.
مرتضی سمیعی خاطر نشان کرد: درمانگاه تخصصی فرهنگیان در زمینی به مساحت 3500 متر مربع احداث شده است و بنای مفید آن بالغ بر 2000 مترمربع در سه طبقه می باشد، داروخانه نیز به مساحت 40 متر مربع در این درمانگاه احداث شده است.
گفتنی است درمانگاه تخصصی فرهنگیان تا یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید و در سفر وزیر محترم آموزش و پرورش به استان قزوین افتتاح خواهد شد.


انتهای پیام/7008

منبع: آموزش و پرورش قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان