۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین نمایشگاه سراسری پایگاه تغذیه سالم در ۱۵۶۹ مدرسه استان برگزار می شود
کد خبر: ۱۱۵۲۸۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۲۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش استان:

نمایشگاه سراسری پایگاه تغذیه سالم در ۱۵۶۹ مدرسه استان برگزار می شود

رئیس اداره سلامت آموزش و پرورش قزوین گفت: ۱۵۶۹ واحد آموزشی شامل ۸۳۴ مدرسه ابتدایی، ۳۳۸ مدرسه دوره اول متوسطه و ۳۹۷ مدرسه دوره دوم متوسطه در این برنامه شرکت می کنند.

نمایشگاه سراسری پایگاه تغذیه سالم در ۱۵۶۹ مدرسه استان برگزار می شود
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، علیرضا طاهرخانی رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: با توجه به نقش آموزش در ارتقاء سطح آگاهی های تغذیه ای دانش آموزان و نیز آشنایی کارکنان و اولیاء با تغذیه سالم و نیز حساس سازی جامعه نسبت به سلامت افراد، نمایشگاه های سراسری تغذیه سالم در کلیه مدارس استان به صورت تخصصی در هر مقطع در حال اجرا می باشد.
وی افزود: در این برنامه دانش آموزان پس از آموزش و آشنایی با مطالب عنوان شده در قالب نمایشگاه مذکور در مسابقات مربوطه در سطح مدرسه، منطقه، استان و کشوری شرکت می نمایند.
رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: مسابقات در مقطع ابتدایی در قالب نقاشی، در مقطع متوسطه اول در قالب داستان نویسی و در مقطع متوسطه دوم در قالب فیلم کوتاه و عکس برگزار می شود.
این مقام مسئول تصریح کرد: 1569 واحد آموزشی شامل 834 مدرسه ابتدایی، 338 مدرسه دوره اول متوسطه و 397 مدرسه دوره دوم متوسطه در این برنامه شرکت می کنند.


انتهای پیام/7008

منبع: آموزش و پرورش قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان