۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین دستور وزیر غیرورزشی برای حل مشکل یک فوتبالیست و افشاگری بازیکن بدشانس
کد خبر: ۱۱۵۲۵۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۲۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

گزارش برنامه نود

دستور وزیر غیرورزشی برای حل مشکل یک فوتبالیست و افشاگری بازیکن بدشانس

برنامه این هفته نود در حالی روی آنتن رفت که در خلال این برنامه، وزیر رفاه دستور ویژه‌ای برای حل مشکل فوتبالیستی داد که در پی مصدومیت۲۳ سال است خانه نشین شده است.

دستور وزیر غیرورزشی برای حل مشکل یک فوتبالیست و افشاگری بازیکن بدشانس
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، برنامه این هفته نود با نظرسنجی درباره نتیجه دقیق دیدار ایران با گوام آغاز شد. فردوسی پور همان ابتدا تاکید کرد که برنامه‌ای برای حضور در انتخابات مجلس ندارد و خبر قرار گرفتن نامش در لیست نامزدهای انتخابات مجلس شایعه است.

سپس گزارشی از دیدار تیم ملی فوتبال ایران با ترکمنستان و آنالیز این مسابقه پخش شد. در این آنالیز تاکید شد که امید ابراهیمی در هر مسابقه رشد چشمگیری داشته و عملکردش قابل قبول بوده است.

سعید عزت اللهی اولین میهمان حضوری برنامه این هفته نود بود. او تاکید کرد که در دوران کودکی چاق بوده و الان هم استعداد چاقی دارد. وی به ذکر خاطره اولین روز حضورش در تمرین بزرگسالان اتلتیکومادرید پرداخت و گفت: آن روز کاپیتان و سایر بازیکنان اتلتیکو صف کشیدند و با ما دست دادند. همین حرکت باعث شد تا اعتماد به نفسم بالاتر برود.

تقویم نود و مرور اتفاقات نوستالژیک مصادف با هفته جاری بخش بعدی بود. از جمله بخش‌های تقویم این هفته، مصاحبه با محمد پارسا ۲۳ سال پس از مصدومیت شدیدش در زمین فوتبال و خانه نشین شدنش بود. همچنین تولد منصور رشیدی و پل اسکولز، صعود تاریخی استرالیا به جام جهانی پس از ۴ دهه، ۲۳ آبان روز جهانی دیابت و ۲۴ آبان روز کتاب و کتابخوانی، مسابقه ایران و ژاپن در مقدماتی جام جهانی ۹۸ و ایران و ایرلند در مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۲ ، ۲۵ آبان ۵۸ و برتری استقلال برابر پرسپولیس و سومین برد پیاپی پرسپولیس در دربی با گل مهدی هاشمی نسب از دیگر بخش های تقویم این هفته بود.

پس از پخش تقویم و گزارش مشکلات محمد پارسا بازیکن اسبق و مصدوم فوتبال، تماس‌های زیادی برای کمک به درمان وی گرفته شد که مهمترین آن اعلام آمادگی ربیعی وزیر رفاه و کار و امور اجتماعی بود که دستور داد تا تمام هزینه های فیزیوتراپی برای درمان محمد پارسا توسط سازمان بهزیستی تقبل شود.

فردوسی پور همچنین اعلام کرد پنجشنبه این هفته اولین سالگرد درگذشت مرحوم غلامحسین مظلومی پیشکسوت استقلال و تیم ملی ایران از ساعت ۴ بعدازظهر در بهشت زهرا تهران برگزار خواهد شد. مجری برنامه نود در ادامه گفت: مادر افشین قطبی هم بیمار است و او به خاطر بدهی مالیاتی که دارد و کارفرماهای او در ایران پرداخت نکرده اند نمی تواند وارد کشور شود و به دیدن مادرش برود.

گزارشی هم از دیدار با محمد آینه چی مدافع اسبق دهه ۶۰ و ۷۰ تیم های پاس، شاهین و استقلال پخش شد که سال ۹۰ دچار حادثه تصادف شده و این اتفاق، زندگی اش را تحت تاثیر قرار داده است.

هاشم بیک زاده دیگر میهمان حضوری برنامه این هفته بود که صحبت‌های خواندنی و شیرینی داشت. وی درباره دلایل نماندنش در استقلال گفت: پرویز مظلومی در اینباره تصمیم گیرنده نبود و بعضی از هواداران به او پیامک می‌زدند که من در استقلال نمانم.

مصاحبه با بهروز رهبری فرد و همچنین پخش گزارش‌هایی از فروش تیم‌ها در لیگ دسته دوم با هدف جمع کردن رای برای انتخابات فدراسیون فوتبال، از بخش‌های دیگر برنامه بود.

افشین پیروانی مدیر تیم ملی هم ارتباط تلفنی با برنامه نود داشت و با تاکید بر اینکه شرایط میزبانی گوام اصلا خوب نیست، خبر استعفای کارلوس کی‌روش بعد از بازی با گوام را تکذیب کرد. وی همچنین گفت که تیم ملی اسپانسر ندارد و برای همین بحث قهر کی‌روش با اسپانسر شایعه است. دقایقی بعد، سعید زاهدیان سردبیر روزنامه ایران ورزشی که این خبر را پوشش داده بود روی خط برنامه آمد و اعلام کرد که این خبر را از مدیر رسانه‌ای تیم ملی گرفته و صحبت‌های پیروانی برایش تعجب آور است. پیروانی مجددا بعد از این صحبتها در تماس با برنامه نود تاکید کرد که چنین خبری صحت ندارد.

حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در نظرسنجی برنامه نود شرکت کردند که ۹۴ درصد به برد ایران رای دادند. برد با نتیجه ۳ بر صفر و ۲ بر صفر بیشترین گزینه مخاطبان برنامه نود بود.

انتهای پیام/7008

منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان