۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین نیروهای مسلح و دستگاه های امنیتی آماده برخورد قاطع با هر اقدام تروریستی هستند
کد خبر: ۱۱۵۲۴۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۲۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فرمانده ناجا:

نیروهای مسلح و دستگاه های امنیتی آماده برخورد قاطع با هر اقدام تروریستی هستند

فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیروهای مسلح و دستگاه های امنیتی کشور آماده برخورد قاطع و به موقع با هر حرکت تروریستی هستند.

نیروهای مسلح و دستگاه های امنیتی آماده برخورد قاطع با هر اقدام تروریستی هستند
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری روز سه شنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه معاون حقوقی و امور مجلس ناجا در پاسخ به سئوال خبرنگار حوزه انتظامی ایرنا مبنی بر اینکه در راستای صحبت های اخیر وزیر امور خارجه عراق در این خصوص که سازمان اطلاعات عراق، اطلاعاتی بدست آورده که داعش قصد انجام اقداماتی را در ایران، آمریکا و فرانسه دارد، چه صحبتی برای امنیت خاطر مردم دارید، افزود: با هوشیاری دستگاه های نظامی، انتظامی و امنیتی، وضعیت امنیتی بسیار خوبی در مرزهای کشور حاکم است.
وی با اشاره به امنیت موجود از مرزها تا داخل کشور گفت: نیروهای مسلح و دستگاه های امنیتی آماده برخورد قاطع و به موقع با هر حرکت تروریستی هستند و امیدواریم مشکل خاصی پیش نیاید.

** خیال مردم راحت باشد
سردار اشتری ادامه داد: خیال مردم راحت باشد زیرا با آمادگی موجود نیروهای مسلح، می توانند با آسایش به زندگی خود ادامه دهند.
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تهدیدات فضای مجازی گفت: نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی به تهدیدات موجود در فضای مجازی اشراف خوبی دارند بویژه در رابطه با گروه های تروریستی که دنبال این هستند تا امنیت مردم را در جاهای مختلف به مخاطره بیاندازند.
وی ادامه داد: اقدامات پیشگیرانه شناسایی انجام و در این راستا برخی شناسایی شده اند که البته در خارج از کشور هستند.
سردار اشتری افزود: چنانچه افرادی در داخل کشور بصورت نا آگاهانه در این حوزه فعالیت داشته باشند ابتدا توجیه و اگر قصدی داشته باشند ضمن همکاری با مراجع قضایی، برخورد قاطع انجام می شود.

** گذرنامه معتبر برای حضور در عتبات ضروریست
فرمانده ناجا گفت: برای حضور در عتبات عالیات نیز داشتن گذرنامه معتبر ضروری است و زائران برای دریافت گذرنامه به دفاتر پلیس + 10 و دفاتر گذرنامه مراجعه کنند زیرا سعی شده با افزایش نیرو و افزایش ساعات کار، سرعت بیشتری در این زمینه صورت گیرد.
وی با اشاره به افزایش گیت ها و آماده بودن زیرساخت ها برای اربعین حسینی گفت: زائران به رعایت حقوق و مقررات و همچنین همکاری لازم با مسئولان و نیروی انتظامی در ایام اربعین حسینی بویژه در مرزها شلمچه، چزابه و مهران توجه ویژه ای داشته باشند.

انتهای پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان