۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ۶۸۰۰۰ جلد کتاب با تخفیف ۲۰ درصد در مدارس استان عرضه می شود
کد خبر: ۱۱۵۲۳۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۲۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

سالار قاسمی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب:

۶۸۰۰۰ جلد کتاب با تخفیف ۲۰ درصد در مدارس استان عرضه می شود

مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، رییس سازمان دانش آموزی استان و جمعی از مسئولین در سالن اجتماعات سمائیان شهر آبیک برگزار شد.

 ۶۸۰۰۰ جلد کتاب با تخفیف ۲۰ درصد در مدارس استان عرضه می شود
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این مراسم گفت: 815 نمایشگاه کتاب در 815 آموزشگاه استان برگزار می شود و 68000 جلد عنوان کتاب به مبلغ 250 میلیون تومان در این هفته با تخفیف 20 درصد در مدارس استان عرضه می شود.
وی افزود: کتاب غذای روح آدمی است و کسی که اهل مطالعه باشد روح سالمی دارد، انقلاب ما، فرهنگی است، فرهنگ اساس هرکاری است و توسعه فرهنگی، مبنای توسعه در هر زمینه ای است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: انسان در برخی مواقع در کنار آدم های اهل مطالعه احساس کم سوادی می کند، کتابخوانی در انسان ها ایجاد فضل می کند.
ایشان با اشاره به هفته کتاب تصریح کرد: هفته کتابخوانی برای این است که فرهنگ کتابخوانی را در خود و خانواده توسعه، ترويج و تعمیق دهیم، شعار امسال آموزش و پرورش استان قزوین، نشاط معنوی و علمی است، تلاش کنیم مطالعه را در زندگی بیشتر نماییم، کتابخوانی با هدف در انسان ها تأثیرگذار خواهد بود، انسان هایی بزرگ و آگاه هستند که با کتاب انس بیشتری داشته اند.
قاسمی: اگر بین 15 تا 20 دقیقه در هر شبانه روز مطالعه داشته باشیم در درازمدت می توانیم کتابهای بسیار بخوانیم، کتاب خوانی مقدمه کتاب نویسی است، تا اهل مطالعه نباشیم، نمی توانیم انسان موفقی باشیم.
این مقام مسئول اضافه کرد: سرانه مطالعه در کشور کم است، امروز کتاب ما یار غریب است دیگر یار مهربان نیست، باید سعی کنیم به کتاب نزدیک بشویم و اشتیاق مطالعه را در خود و خانواده بیشتر کنیم، نهادینه کردن فرهنگ مطالعه کتاب در جامعه و به ویژه در بین دانش‌آموزان از جمله مهم ‌ترین اهداف برپایی نمایشگاه در مدارس به شمار می‌رود.


انتهای پیام/7008

منبع: آموزش و پرورش قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان