۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۱۵ هزار زائر قزوینی به عتبات عالیات اعزام می‌شوند
کد خبر: ۱۱۵۲۳۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۲۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فرماندار قزوین:

۱۵ هزار زائر قزوینی به عتبات عالیات اعزام می‌شوند

فرماندار قزوین از اعزام ۱۵ هزار نفر زائر قزوینی به عتبات عالیات در آستانه اربعین حسینی خبر داد.

 ۱۵ هزار زائر قزوینی به عتبات عالیات اعزام می‌شوند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، جلسه شورای اداری شهرستان قزوین عصر امروز با حضور استاندار قزوین و رئیس شورای عالی استان‌ها در سالن جلسات فرمانداری قزوین برگزار شد.
سید علی موسوی، فرماندار قزوین در این جلسه اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری سرطان در نظر داریم تا آموزش پیشگیری از ابتلا به سرطان به عموم مردم در سراسر استان ارائه شود لذا این حرکت در اولین گام از جلسه شورای اداری شهر قزوین آغاز شد.
وی با اشاره به موضوع داعش و حادثه تروریستی اخیر در فرانسه افزود: کشور ایران هر گونه ترور و تروریسم را محکوم می‌کند زیرا خود قربانی آن است اما کشورهای اروپایی خود داعش را پشتیبانی کردند و به جان مردم منطقه و به ویژه مسلمانان انداختند که امروز گریبان خود آنها را گرفته است.
موسوی خاطرنشان کرد: با توافق هسته‌ای امنیت و آرامش در کشور حاکم شده از این رو از دولت تدبیر امید و مذاکره کنندگان تشکر می کنیم امیدواریم با حل و فصل این موضوع کشور از آرامش برخوردار و همچنین از نظر اقتصادی گشایشی حاصل شود.
وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ستاد انتخاباتی در سطح شهرستان در فرمانداری تشکیل شده و امیدواریم با همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان قزوین شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در شأن نظام جمهوری اسلامی ایران و استان باشیم.
فرماندار قزوین بیان کرد: هدف برگزاری سالم، پاک و بی‌طرفانه انتخابات در سطح شهرستان قزوین و فراهم کردن زمینه حضور فعال مردم از اقشار مختلف جامعه در انتخابات است و از مسئولان مربوطه می‌خواهیم با رعایت اصل بی‌طرفی از امکانات بیت‌المال به نفع یا علیه هیچ کاندیدی استفاده نشود.
وی در خصوص عملکرد کارگروه اشتغال در شهرستان عنوان کرد: از مجموع دو هزار و 595 نفر اشتغال تعهد شده شهرستان قزوین تاکنون اشتغال یک هزار و 338 نفر محقق شده است که حدود 51 درصد از کل تعهدات را شامل می‌شود.
موسوی اضافه کرد: از ابتدای امسال با اختصاص شش میلیارد ریال اعتبار زمینه اجرای 30 طرح در بخش مشاغل خانگی در شهرستان قزوین فراهم شده، همچنین صندوق کارآفرینی و امید شهرستان با اختصاص 33 میلیارد ریال اعتبار، زمینه اجرای 85 طرح اشتغال‌زا را فراهم کرده است.
فرماندار قزوین تصریح کرد: میزان جذب افراد جویای کار از طریق موسسات کاریابی این شهرستان یک هزار و 348 نفر است که از این تعداد 725 نفر در بخش تولید، 618 نفر در بخش خدمات و بقیه در بخش کشاورزی جذب بازار کار شده‌اند.
وی در ادامه از اعزام 15 هزار زائر قزوینی در آستانه اربعین حسینی به عتبات عالیات خبر داد و گفت: از آنجا که در مسیر تردد تعداد زیادی از زائران اربعین حسینی قرار داریم از نیروهای خدمات رسان همچون هلال احمر، نیروهای انتظامی، اوقاف و امور خیریه، و همه دستگاه‌هایی که به نوعی مرتبط با این قضیه هستند خواهان همکاری و مساعدت هستیم تا تجمع عظیم مسلمانان و شیعیان در کشور عراق صورت گیرد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان