۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین فروش ۱۴۰ میلیونی فیلم محمد رسول الله در استان
کد خبر: ۱۱۵۲۲۵ نویسنده: اسکندر نادری پور تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۲۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیر امور سینمایی قزوین اعلام کرد

فروش ۱۴۰ میلیونی فیلم محمد رسول الله در استان

مدیر امور سینمایی قزوین با اشاره به فروش ۱۴۰ میلیون تومانی فیلم محمد رسول الله در استان گفت: از مجموع این مبلغ ۸۰ میلیون تومان مربوط به سینما بهمن و ۶۰ میلیون تومان دیگر مختص به فروش سینما مهتاب بوده است.

فروش ۱۴۰ میلیونی فیلم محمد رسول الله در استان
اسکندر نادری پور، مدیر امور سینمایی قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر   صبح قزوین ، اظهار کرد: با وجود گذشت 15 روز از اتمام نمایش فیلم محمد رسول الله در سینما مهتاب، به واسطه استقبال خوب مردم استان، اکران این فیلم همچنان در سینما بهمن ادامه دارد.
وی در ادامه افزود: استقبال از فیلم محمد رسول الله در روزهای سه شنبه، پنج شنبه و جمعه بیش از روزهای دیگر است بطوری‌که فروش ما گاه به بیش از 2 میلیون تومان در روز نیز می‌رسد.
مدیر سینما بهمن استان اذعان کرد: فیلم "محمد رسول الله" و "شاهزاده روم" دو فیلم اصلی سینما بهمن هستند که در 2 سالن جداگانه نمایش داده می‌شوند.
وی عنوان کرد: از آنجا که سانس‌های ابتدایی ما برای نمایش فیلم محمد رسول الله با مخاطبان کمتری روبروست شاید طی روزهای آینده فیلم سینمایی " مردن به وقت شهریور" در این سانس‌ها نمایش داده شود.
مدیر امور سینمایی قزوین با اشاره به فروش 140 میلیون تومانی فیلم محمد رسول الله در استان گفت: از مجموع این مبلغ 80 میلیون تومان مربوط به سینما بهمن و 60 میلیون تومان دیگر مختص به فروش سینما مهتاب بوده است.
نادری پور در پایان از ادامه اکران فیلم محمد رسول الله در سینما بهمن تا 20 روز آینده خبر داد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان