۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اکران «محمد رسول‌الله(ص)» در آمریکا/ تشکیل کارگروه برای حل مشکل «رستاخیز»
کد خبر: ۱۱۵۲۱۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۲۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

سخنگوی وزیر ارشاد خبر داد

اکران «محمد رسول‌الله(ص)» در آمریکا/ تشکیل کارگروه برای حل مشکل «رستاخیز»

سخنگوی وزیر ارشاد از اکران فیلم محمد(ص) در آمریکا، لهستان و دانمارک خبر داد.

اکران «محمد رسول‌الله(ص)» در آمریکا/ تشکیل کارگروه برای حل مشکل «رستاخیز»
به گزارش سرویس فرهنگی  صبح قزوین ، نوش آبادی سخنگوی وزیر ارشاد در نشست خبری خود از اکران فیلم محمد(ص) در آمریکا، لهستان و دانمارک خبر داد و گفت: به غیر از برخی کشورهای عربی از اکران این فیلم در کشورهای آمریکا، لهستان و دانمارک نیز استقبال شده است.

به گفته وی در حال حاضر 400 سینمای ترکیه به صورت همزمان به اکران این فیلم می‌پردازند.

سخنگوی وزیر ارشاد درباره جلسه اخیر درویش با با وزیر ارشاد گفت: این جلسه برگزار شد و در این جلسه تصمیم گرفتند که کارگروهی برای برون رفت از مشکل تشکیل شود.

به گفته نوش آبادی اگر فیلمسازان ما به نظرات علما و حساسیت‌ها توجه کنند مشکلات این چنینی رخ نمی‌دهد.

وی با اشاره به جانباختگان منا و سرنوشت رکن آبادی گفت: 19 تن از جانباختگان وضعیتشان مشخص نیست قرار است نزدیکان و وابستگان درجه یک این افراد به عربستان اعزام و آزمایش‌های دی ان ای انجام شود امیدواریم که رکن آبادی نیز جزو این افراد باشد وگرنه باید دیگر گمانه‌ها از جمله قتل و یا زندانی شدنشان تقویت می‌شود. اما بیشتر احتمال می‌دهیم که جزو جانباختگان باشد.

سخنگوی وزیر ارشاد درباره وضعیت تلگرام گفت: خوشبختانه پیگیری‌ها پاسخ داد و با همکاری مدیران این شبکه گروه‌های غیراخلاقی و مسموم بسته شده است و الآن کار خود را ادامه می‌دهد.

نوش‌آبادی درباره ممنوعیت فعالیت برخی از اهالی رسانه افزود: قانون در این زمینه مشخص است. ورود افراد مسئله‌دار و مشکوک به حوزه رسانه باید جلوگیری شود. ساحت مطبوعات باید پتک بماند و افکار دگراندیش و نگاه‌های منفی نباید وارد این حوزه شود.تعهدات مدیران رسانه نیز براساس قانون مشخص است و هیئت نظارت نیز بر این امر اشراف دارد و مسئولان نیز از هر حرکتی که بوی حضور افراد غیرخودی با افکار مسموم بدهد جلوگیری می‌کند.

وی درباره حضور رئیس جمهور در شورای عالی سینما گفت: ایشان گفتند که تصمیم می‌گیرند و اعلام می‌کنند. ما منتظر تصمیم روحانی در این‌باره هستیم.

انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان