۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین تدوین شیوه نامه برگزاری مراسم مذهبی ضروریست
کد خبر: ۱۱۵۲۰۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۲۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فرماندار شهرستان البرز:

تدوین شیوه نامه برگزاری مراسم مذهبی ضروریست

فرماندار شهرستان البرز گفت: برگزاری مراسم شهرستانی و یکپارچگی عزاداری‌ها علاوه بر ایجاد وحدت و همدلی نقش بسزایی در افزایش سطح آگاهی سیاسی و هم چنین انسجام ملی خواهد داشت.

تدوین شیوه نامه برگزاری مراسم مذهبی ضروریست
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، غلامرضا حسن پور، فرماندار قزوین در جلسه شورای شئونات مذهبی شهرستان البرز که با حضور امام جمعه الوند و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و مسئولین مرتبط در این حوزه در محل فرمانداری البرز برگزار شد، گفت: ساماندهی و آسیب شناسی مراسم مذهبی با تدوین شیوه نامه برگزاری این مراسمات به عنوان نقشه راه امکان پذیر خواهد بود.
وی در ادامه افزود: برپایی مجالس عزاداری، بیانگر عشق، ارادت و محبت نسبت به اهل بیت(ع) است.
این مسئول ابراز کرد: متولیان تکایا و هیئت‌های مذهبی با بهره گیری از نظرات علما ضمن ایجاد زمینه آشنایی بیشتر جوانان با اهداف کلی قیام امام حسین(ع ) و تعامل با هیات مذهبی می‌توانند کیفیت و کمیت عزاداری‌ها را افزایش داده و تنها به ایجاد شور در جوانان با هر روشی اکتفا نکنند.
حسن‌پور ادامه داد: برگزاری مراسم شهرستانی و یکپارچگی عزاداری‌ها علاوه بر ایجاد وحدت و همدلی نقش بسزایی در افزایش سطح آگاهی سیاسی و هم چنین انسجام ملی خواهد داشت.
وی در پایان کفت: عزاداری امام حسین(ع) را نوعی پیوند محکم عاطفی بین امت و الگوهای راستین شیعیان دانست و اظهار امیدواری کرد: با توجه به اینکه یکی از دغدغه‌های رهبری مسائل فرهنگی است، باید به استحکام و رویه درست در برگزاری چنین مراسمی بیش از پیش توجه نمود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان