۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین اعزام گروه مستند ساز صدا وسیمای مرکز قزوین به کربلای معلی
کد خبر: ۱۱۵۲۰۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۲۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

به تصویر کشیدن مراسم پیاده روی اربعین

اعزام گروه مستند ساز صدا وسیمای مرکز قزوین به کربلای معلی

ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین برنامه های مختلفی برای ارائه خدمات متنوع فرهنگی و رفاهی به زائران حسینی برای مراسم پیاده روی اربعین حسینی داشته است.

اعزام گروه مستند ساز صدا وسیمای مرکز قزوین به کربلای معلی
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، مرتضی هواسی، قائم مقام صدا و سیمای مرکز قزوین به همراه چند تن از مدیران سازمان و تهیه کنندگان با مدیر ستاد عتبات و عالیات استان دیدار کردند.
در این دیدار سهرابعلی احمدی، رئیس ستاد عتبات و عالیات استان ضمن قدردانی از تلاشهای مدیران و برنامه سازان صدا وسیمای مرکز قزوین در شناساندن این استان مینودری از انعکاس برنامه های ماه محرم در رسانه ملی و همچنین شبکه استانی سیمای مرکز قزوین قدردانی نمود.
احمدی تصریح کرد: خوشبختانه صدا وسیمای مرکز قزوین امسال توانست حضور مردم سوگوار حسینی را در استان و حتی روستاهای اطراف را به خوبی به تصویر بکشد که جای قدردانی است.
رئیس ستاد عتبات عالیات استان به برگزاری مراسم اربعین حسینی هم اشاره و بیان داشت:
برگزاری این مراسم با حضور چشمگیر مردم همراه است و نیاز به امکانات و خدماتی دارد تا منجر به ارائه خدمات مطلوب و بهره مندی مردم از برنامه های متنوع در حوزه های پزشکی و رفاهی و غیره می شود.
احمدی خاطرنشان کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سالها است که در قزوین در حال فعالیت بوده و اقدامات گسترده ای در راستای جلب مشارکت و کمک های مردمی در بازسازی حرم اهل بیت و همچنین پشتیبانی از مراسم های مختلف مانند پیاده روی اربعین حسینی برنامه ریزی نموده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین برنامه های مختلفی برای ارائه خدمات متنوع فرهنگی و رفاهی به زائران حسینی برای مراسم پیاده روی اربعین حسینی داشته که شبکه استانی مرکز قزوین هم می تواند با حضور خود این فعالیتها و این شور باشکوه در اربعین حسینی را به تصویر کشیده و به خوبی انعکاس دهد.

انتهای پیام/7008

منبع: صدا و سیمای قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان