۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین عده‌ای در داخل با خوش خدمتی به غربی‌ها ارزش‌ها و عقاید اسلامی را زیر پا می‌گذارند
کد خبر: ۱۱۵۲۰۶ نویسنده: روح الله عباسپور تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۲۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس:

عده‌ای در داخل با خوش خدمتی به غربی‌ها ارزش‌ها و عقاید اسلامی را زیر پا می‌گذارند

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس گفت: خوش خدمتی به غربی‌ها بهانه‌ای است که به واسطه آن امروز عده‌ای در داخل کشور ارزش‌ها و عقاید اسلامی را زیر پا می‌گذارند.

عده‌ای در داخل با خوش خدمتی به غربی‌ها ارزش‌ها و عقاید اسلامی را زیر پا می‌گذارند
روح الله عباسپور، نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، درباره وقوع حادثه تروریستی در پاریس اظهار کرد: سال‌ها پیش رهبر معظم انقلاب به حامیان و پرورش دهندگان تروریست در جهان هشدار دادند که این آتشی که روشن کرده‌اید به زودی دامن گیر خودتان شده و امنیت شما را هم تهدید خواهد کرد.
وی در ادامه افزود: در این روزها که فرانسه برای دومین بار مورد هجوم تروریست‌ها قرار گرفت، می‌بینیم که پیش بینی رهبری به وقوع پیوست و پس از حوادث لبنان و عراق، فرانسه هم از سوی داعش مورد تعرض قرار گرفت.
این کارشناس سیاسی اذعان کرد: متاسفانه سال‌هاست دنیای غرب به بهانه تامین امنیت اسرائیل به دنبال تضعیف کشورهای اسلامی است و در این زمینه منابع و ذخایر زیرزمینی و نیروهای نظامی این کشورها را تحت هجمه نیروهای تروریستی خود قرار داده‌اند.
وی وابستگی کشورهای اسلامی به غربی‌ها را یکی از عوامل شروع جنگ‌های نیابتی در منطقه دانست و گفت: استکبار جهانی با محوریت آمریکا در کنار تشکیل گروه‌های تکفیری با حمله به عراق و افغانستان خسارت‌های مالی و جانی فراوانی برای این کشورها ایجاد کردند.

کشور فرانسه خود جزء ائتلاف دروغین مبارزه علیه داعش است

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس تصریح کرد: ما از اتفاقی که در فرانسه رخ داده است، خوشحال نیستیم اما چرا وقتی این اتفاقات چند روز قبل در بیروت و عراق رخ داد صدای هیچ کس بلند نشد و محکومیتی صورت نگرفت؟
وی با بیان اینکه کشور فرانسه خود جزء ائتلاف دروغین مبارزه علیه داعش است، بیان کرد: در صورتی‌که اگر این کشور به همراه هم پیمانانش حمایت خود را از تروریست‌ها بردارد بزرگترین کمک را به نابودی گروه‌های تکفیری کرده‌اند.
این نماینده مجلس اظهار کرد: نکته دیگر عکس العمل برخی از رسانه‌های داخلی و خارجی نسبت به حادثه تروریستی فرانسه بود در صورتیکه همین رسانه‌ها درباره حادثه بیروت و عراق که به فاصله‌ای نزدیک رخ داد، سکوت کردند و به نوعی غرب پرستی خود را به نمایش گذاشتند.
وی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام حرکت‌های تروریستی را محکوم می‌کند اما این انتظار وجود دارد کشورهای اسلامی در جهان از هم‌کیشان خود دفاع کنند.
عباسپور با بیان اینکه امام فرمودند:" اساس ابتلای ما در کشورهای اسلامی سران این کشورها هستند"، اذعان کرد: متاسفانه سران کشورهای اسلامی تحت سلطه کشورهای غربی هستند و به جای حمایت از مردم خود به دنبال حفظ جایگاه قدرت خود هستند و گمان می‌کنند با تکیه به آمریکا و اسرائیل به منافع خود می‌رسند.
وی در پایان ابراز کرد: خوش خدمتی به غربی‌ها بهانه‌ای است که به واسطه آن امروز عده‌ای در داخل کشور ارزش‌ها و عقاید اسلامی را زیر پا می‌گذارند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان