۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین بسیج لایق ترین نهاد در اجرایی کردن امر به معروف و نهی از منکر در ادارات است
کد خبر: ۱۱۵۱۹۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۲۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان:

بسیج لایق ترین نهاد در اجرایی کردن امر به معروف و نهی از منکر در ادارات است

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان با بیان اینکه بسیج لایق ترین نهاد در اجرای کردن امر به معروف و نهی از منکر در ادارات است گفت: در هر اداره، سازمان و نهاد بسیج وارد عمل شده موفق بوده است.

بسیج لایق ترین نهاد در اجرایی کردن امر به معروف و نهی از منکر در ادارات است
به گزارش سرویس دانشگاه  صبح قزوین ، حجت الاسلام والمسلمین حیدری مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان تصریح کرد: برترین نوع امر به معروف کلمه حق و سخن حق گفتن در مقابل حاکم ستمگر است و استمرار آن است و بزرگترین منکر در حال شیوع در جامعه قانون شکنی و قانون گریزی است و ما باید همه توان افراد را به سمت عمل به قانون سوق دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری با حضور در جمع اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد تاکستان بسیج را مسئول اصلی امر به معروف و نهی از منکر در هر اداره ای دانسته و گفت: از برکات بسیج برگزاری اینگونه جلسات بوده و در هر اداره ، سازمان و نهادی مسئولیت این امر مهم برعهده بسیج و بسیجیان آن اداره می باشد و تاثیر آن به خوبی در بین کارکنان آن مجموعه مشاهده می گردد.

وی در ادامه با اشاره به سخنی از امیر المومنین (ع) در رابطه با این موضوع افزود: برترین نوع امر به معروف کلمه حق و سخن حق گفتن در مقابل حاکم ستمگر است و استمرار آن است .بنابه گفته حضرت علی (ع) امر به معروف و نهی از منکر اجل انسان را نزدیک نکرده و رزق و انسان را دچار نقصان نمی کند بلکه ثواب انسان را مضاعف می کند.

مسئول نهاد مقام معظم رهبری بهترین نوع امر به معروف و نهی از منکر را عمل به قانون و قانون گرایی دانست و افزود: قانون گرایی از بزرگترین و مهمترین مصادیق امر معروف ها است. با نهادینه شدن عمل به قانون همه کارکنان دارای وجدان کاری شده و هم مسئولین به خوبی می توانند کارکنان تحت امر خود را مدیریت نمایند.

وی در پایان گفت: بزرگترین منکر در حال شیوع در جامعه قانون شکنی و قانون گریزی است و ما باید همه توان افراد را به سمت عمل به قانون سوق دهیم در اینصورت همه در امان بوده و هیچ کس به ملال و سختی نخواهد افتاد. لذا امر به معروف یک امر همگانی موجه و همه ملزم به پیروی از آن هستیم.

انتهای پیام/

منبع: تاک پرس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان