۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین پیاده‌روی اربعین در حقیقت یک مانور سیاسی و عبادی است
کد خبر: ۱۱۵۱۸۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۲۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین:

پیاده‌روی اربعین در حقیقت یک مانور سیاسی و عبادی است

معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین گفت: پیاده روی اربعین در حقیقت یک مانور سیاسی و عبادی است و برکات فراوانی برای جهان اسلام دارد.

پیاده‌روی اربعین در حقیقت یک مانور سیاسی و عبادی است
حجت الاسلام علی عباسی، معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر   صبح قزوین ، با اشاره به حضور میلیونی مردم جهان در پیاده‌روی اربعین حسینی گفت: حضور گسترده مردم از ادیان مختلف در تجمع حسینی در این ایام موجب دلگرمی نیروهای حزب الله و مسلمانان در سراسر جهان می‌شود.
وی در ادامه ابراز کرد: حضور میلیونی مردم سراسر جهان در این حرکت باشکوه و بی‌نظیر علاوه بر پیام‌های فراوانی که برای جبهه حق دارد زمینه‌ساز تزلزل در جبهه باطل خواهد شد.
معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین اذعان کرد: نتیجه خوب پیاده‌روی اربعین برای جبهه حق مرور اهداف نهضت حسینی است، یعنی تفکر امام حسین(ع) که همان تفکر پیروزی خون بر شمشیر و پیروزی حق بر باطل بود برای بار دیگر در ذهن‌ها بازخوانی شود.
وی تصریح کرد: اربعین در حقیقت یک مانور سیاسی و عبادی است و برکات فراوانی برای جهان اسلام دارد.
عباسی با اشاره به تاثیرات این مانور جهانی و باشکوه در جبهه باطل عنوان کرد: حضور باشکوه در اربعین حسینی قدرت دین اسلام را به دشمنان نشان می‌دهد و زمینه کمرنگ شدن تخریب‌های آنها را از اسلام ناب محمدی فراهم می‌کند.
وی ادامه داد: اثری دیگر این تجمع گسترده حسینی در جبهه باطل، گرایش عمومی برای پیوستن به تفکر امام حسین(ع) در سراسر دنیاست.
این کارشناس دینی گفت: پیاده‌روی اربعین حسینی نشان دهنده اخلاص، ایمان باطنی و آمادگی برای مبارزه با یزیدیان زمان، صهیونیست جهانی و آمریکای جنایتکار و ظالمان زمان است.
وی در پایان اظهار کرد: امروز حضور گروه‌های تروریستی مانند داعش و سلفی‌ها در درون جبهه اسلامی، قدرت کاذبی برای آنها در جهان ایجاد کرده است این تجمع عظیم در کربلا اهداف این گروه‌های انحرافی را خنثی می‌کند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان