۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین سعيد مرتضوی فردا راهی دادگاه می شود
کد خبر: ۱۱۵۱۷۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۲۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

وکيل جمعی از کارکنان سازمان تامين اجتماعی:

سعيد مرتضوی فردا راهی دادگاه می شود

وکيل جمعی از کارکنان سازمان تامين اجتماعی گفت : فردا دادگاه رسيدگی به برخی از تخلفات رئيس سابق سازمان تامين اجتماعی در شعبه ۱۰۵۷ دادگاه کيفری ۲ برگزار می شود.

سعيد مرتضوی فردا راهی دادگاه می شود
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، مصطفی ترک همدانی وکيل جمعی از کارکنان سازمان تامين اجتماعی اظهار کرد: فردا (دوشنبه ) 25 آبان ماه دادگاه رسيدگی به برخی از تخلفات و جرائم مديرعامل سابق سازمان تامين اجتماعی در زمان تصدی گری خود در دادگاه وي‍‍ژه کارکنان دولت در شعبه 1057 دادگاه کيفری 2 به رياست قاضی حيدری برگزار می شود.

وی افزود: اين پرونده دارای چندين شاکی است که از جمله آن‌ها می توان به سازمان تامين اجتماعی ، هیئت تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی و تعدادی از کارکنان سازمان تامين اجتماعی اشاره کرد.

گفتنی است؛ چندی پيش بخشی از پرونده سعید مرتضوی مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی و دادستان سابق تهران در شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدرضا محمدی کشکولی برای رسیدگی به شکایات سازمان تامین اجتماعی و ولی دم یکی از کشته شدگان کهریزک برگزار و مرتضوی در پرونده شکایت ولی دم محسن روح الامینی تبرئه شد.

مرتضوی در بخش شکایت سازمان تامین اجتماعی نیز به 46 میلیون تومان رد مال و یک سال حبس که شش ماه آن، تعلیقی است، محکوم شد که هنوز به مرحله اجرا نرسيده است.


انتهای پیام/7008

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان