۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین ایستگاه بازرسی تقاطع ولیعصر فعال شد
کد خبر: ۱۱۵۱۵۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۲۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین:

ایستگاه بازرسی تقاطع ولیعصر فعال شد

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان ایستگاه بازرسی سازمان در تقاطع ولیعصر فعال شد.

 ایستگاه بازرسی تقاطع ولیعصر فعال شد
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، عبدالعلی دربندی زاده افزود: یکی از مهمترین رسالت های سازمان نظارت و بازرسی بر عملکرد فعالیت تاکسیرانان تحت نظارت این سازمان است.
وی عنوان کرد: در این راستا سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین اقدام به احداث ایستگاه های بازرسی در برخی از نقاط پرتردد سطح شهر قزوین کرده است تا از این طریق بتواند به بهترین شکل ممکن برعملکرد تاکسیرانان نظارت داشته باشد.
سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: با توجه به اینکه در این ایستگاه یک مأمور بازرسی مستقر است، شهروندان محترم می توانند انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود از عملکرد تاکسیرانان و سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین را در این ایستگاه بازرسی ارائه دهند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.
دربندی زاده خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا می شود شکایات خود را از طريق شماره تلفن 33848 داخلي 110 و يا شماره پيام كوتاه 30007133 و همچنين پیشنهادات و انتقادات خود در خصوص نحوه خدمات دهی سازمان تاکسیرانی را از طریق شماره تلفن33848 داخلی 119 و يا شماره پیام كوتاه 30008464 به روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ارائه دهند.
وی یادآور شد: تمام تلاش ما در سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ارائه خدمات مورد نیاز شهروندان به بهترین شکل ممکن به آنان است و امیدواریم در این زمینه موفق عمل کنیم.


نتهای پیام/7008

منبع: تاکسیرانی قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان